کد خبر : 1765593 | 12 تیر 1400 ساعت 14:08 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

آوخ: من همان شانس بد فولاد هستم

مهاجم مس رفسنجان که در هر دو بازی رفت و برگشت به فولاد گل زده گفت: این از شانس بد فولاد است که من در بازی‌های این تیم فوتبالم به اصطلاح می‌گیرد.

آوخ: من همان شانس بد فولاد هستم

مهرداد آوخ زننده گل پیروزی بخش مس رفسنجان مقابل فولاد در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: بازی ما با فولاد خوزستان بازی واقعا سختی بود. فولاد حریف چغری است که خیلی خوب پرس می‌کند و خیلی کم به حریف موقعیت می‌دهد. ما در دقیقه9 بر روی اشتباهات عجیب گل خوردیم و کمی عصبی شدیم اما تلاش کردیم و حقمان را گرفتیم.

 

او افزود: باور کنید مدام در زمین بازیکنان به هم می‌گفتند آرامشتان را حفظ کنید حتما گل می‌زنیم و تا آخرین لحظه امید داشتیم که همین اتفاق هم افتاد و به گل اول رسیدیم.

 

او با بیان اینکه گلش را تقدیم به کارگران معادن مس می کند، تصریح کرد: انصافا بعد از گل اول حسی داشتیم که می‌گفت باز هم گل می‌زنیم چون گره کار باز شده شده و سه امتیاز هم در نهایت با گل من نصیب تیم و هواداران خوب ما شد که ماحصل زحمت بچه‌های تیم بود.

 

آوخ که در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به گلزنی به فولاد شده، گفت: واقعا این شانس فولاد است که بازی من مقابل آنها گل می‌کند. این دومین هفته پیاپی بود که پشت‌سر هم فیکس بازی می‌کردم و توانستم گل بزنم. به هر حال فشار زیادی روی تیم ما بود و با این سه امتیاز تیم ما کمر راست کرد.

 

مهاجم مس رفسنجان در خصوص علت بارروانی بر روی تیمش با وجود اولین سال حضور در لیگ‌برتر گفت: ما نیم‌فصل اول را خیلی خوب نتیجه گرفتیم و جلو رفتتیم و همین موضوع توقع مردم و توقع خودمان را هم از تیم بالا برده بود. اما در نیم فصل دوم متاسفانه نیم‌موقعیت‌های حریفان هم گل می شد و واقعا حق ما در خیلی از بازی‌ها باخت نبود. که یکی از تلخ ترین آنها هم در بازی با پرسپولیس بود که دیدید ما فشار را آوردیم و حریف با گل مشکوک بازی را برد.

دیدگاه‌ها