کد خبر : 1765621 | 12 تیر 1400 ساعت 16:22 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

پنالتی سرنوشت بازی را عوض می‌کرد؛

آقایی: پرسپولیس و استقلال روز راحتی در اراک نداشتند

کاپیتان آلومینیوم کسب ۴ امتیاز مقابل پرسپولیس و استقلال در اراک را ارزشمند می‌داند.

آقایی: پرسپولیس و استقلال روز راحتی در اراک نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی درباره تساوی آلومینیوم مقابل استقلال اظهار کرد: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و به این مرحله رسیده‌ایم که هر تیم بزرگی به اراک بیاید، به سختی می‌تواند تک‌امتیاز را بگیرد.

 

او ادامه داد: خدا را شکر امسال چنین بازیکنان و کادر فنی داریم که همه دست به دست هم داده‌اند تا برای سربلندی اراک قدم مثبتی بردارند. بازی سختی مقابل استقلال داشتیم؛ مسابقه ۶ امتیازی در راه کسب سهمیه آسیایی بود که خدا را شکر نمایش خوبی داشتیم، حق ما برد بود و اگر داور آن پنالتی را می‌گرفت، روند بازی تغییر می‌کرد.

 

مهاجم آلومینیوم یادآور شد: امیدوار هستیم در دیدار با گل‌گهر دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم و به شرایط خوبی برسیم. بازی‌های سختی تا پایان فصل داریم ولی تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و با تمام قدرت جلو می‌رویم تا سه امتیازها را بگیریم و دل مردم اراک را شاد کنیم. همین که در اراک از پرسپولیس و استقلال ۴ امتیاز گرفتیم، ارزش زیادی دارد و نشان دادیم هر دو تیم کار راحتی در شهر ما نداشتند.

 

 

آقایی درباره عملکرد فراتر از تصور آلومینیوم در سال نخست حضور در لیگ برتر عنوان کرد: اگر بگویم همه فکر می‌کردیم امسال چنین نتایجی را می‌گیریم، شاید درست نباشد چون انجام چنین کاری سخت بود ولی این مهم چیزی جز غیرت بازیکنان نمی‌خواست. خدا را شکر تا این هفته جزو تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیایی باشیم.

او اضافه کرد: کادر فنی برای انتخاب ترکیب تصمیم می‌گیرد و ما به آن احترام می‌گذاریم. فقط می‌توانیم هفته به هفته بهتر تمرین کنیم تا هر زمان که کادر فنی صلاح دانست، بهترین عملکرد را داشته باشیم. پس از مصدومیت میثم مجیدی، کاپیتانی برعهده من افتاده و امیدوارم طوری کار کنم تا کادر فنی و بازیکنان از بنده راضی باشند و به موفقیت آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی کمک کنم.

دیدگاه‌ها