کد خبر : 1765625 | 12 تیر 1400 ساعت 16:35 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم؛

توکلی: شاید استقلال یک امتیاز هم نمی‌گرفت

مدافع آلومینیوم می‌گوید عدم اعلام پنالتی موجب شد استقلال با امتیاز اراک را ترک کند.

توکلی: شاید استقلال یک امتیاز هم نمی‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، شاهین توکلی با بیان اینکه بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم، اظهار کرد: استقلال تیم پُرمهره‌ای است و برای برد آمده بود ولی ما هم فقط سه امتیاز را می‌خواستیم و در دقایقی از بازی خیلی سرتر از آنها کار کردیم و می‌توانستیم برنده شویم، اما خدا را شکر مساوی نتیجه بدی برای آلومینیوم نیست.

 

او در مورد اهداف آلومینیوم در این فصل عنوان کرد: ما از همان شروع فصل گفتیم که باید بازی به بازی پیش برویم و خدا را شکر تا اینجای فصل نتایج خوبی داشتیم و با توجه به شرایطی که پیدا کردیم، شانس کسب سهمیه آسیایی را داریم.

مدافع آلومینیوم یادآور شد: برای موفقیت در جام حذفی برنامه ویژه‌ای داریم و هدفمند جلو می‌رویم تا به فینال برسیم، اما در لیگ برتر هم مسابقات خیلی سختی داریم. دو، سه هفته پیاپی بازی‌های دشواری خواهیم داشت ولی در حال حاضر دیدار با گل‌گهر از هر چیز برای ما مهم‌تر است چون تیم خیلی خوب و قدرتمندی دارند.

 

توکلی اضافه کرد: قرار است سه هفته پیاپی بیرون از خانه بازی کنیم، اما برای برد می‌رویم چون اگر این مسابقه را ببریم، کمک زیادی به ما در ادامه مسابقات و کسب سهمیه آسیایی خواهد کرد.

 

او درباره داوری جنجالی دیدار آلومینیوم و استقلال گفت: به نظرم اینکه بخواهیم قبل از بازی یک سری فشار و هجمه را به داور بیاوریم، درست نیست. باید بگذاریم داور کار خودش را انجام بدهد چون بیانیه دادن‌ها ممکن است روی قضاوت هم تاثیر بگذارد. ما معتقد هستیم قبل از آن صحنه گل استقلال، پنالتی ما گرفته نشد که اگر آن اتفاق می‌افتاد، شاید استقلال همان یک امتیاز را هم نمی‌گرفت.

دیدگاه‌ها