کد خبر : 1765634 | 12 تیر 1400 ساعت 17:09 | 115.1K بازدید | 7 دیدگاه

کمپینی برای بازسازی وجهه انگلیسی ها؛

حداقل 13 هزار پوند؛ تقدیم به دختر گریان آلمانی!

کمپینی برای کمک به هوادار گریان تیم ملی آلمان در جریان دیدار برابر انگلیس راه افتاده است.

حداقل 13 هزار پوند؛ تقدیم به دختر گریان آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، یک بازیکن سابق فوتبال ولز تاکنون بیش از 13 هزار پوند برای یک دختر نوجوان آلمانی که مورد حملات شدید آنلاین قرار گرفته، جمع کرده است. جوئل هیوز 51 ساله با دیدن توییت های تند و خشن بعد از دیدن تصویر گریان هوادار نوجوان آلمان در توئیتر که در لحظات پایانی دیدار انگلیس در مقابل آلمان در حال گریه بود، اقدام به راه اندازی یک کمپین کمک مالی در وب سایت JustGiving کرده است. در واقع هدف او دلجویی از این دختر نوجوان بوده و جوئل هیوز می خواهد ثابت کند همه در انگلیس اینقدر بدرفتار و وحشتناک نیستند.

 

جوئل هیوز مدعی شد امیدوار است والدین این دختر این هزینه را برای آموزش رفتارهای خوب برای فرزند خود صرف کنند تا او متوجه شود همه در انگلیس چنین رفتاری نداشته و به آداب اجتماعی اهمیت می دهند. برخی از کاربران با تمسخر گریه این دختر او را نازی و نژادپرست توصیف کرده و در توئیتر او را مورد حمله قرار دادند.

 

1619155

 

گری لینه کر، ستاره سابق فوتبال انگلیس و مجری فعلی تلویزیون از جمله افرادی بود که این حملات آنلاین توسط برخی هواداران را محکوم کرده و آن را زننده و منجر به بیگانه هراسی توصیف کرد.

 

جوئل هیوز نیز در گفت و گو با بی بی سی ولز مدعی شد بیگانه هراسی در انگلیس به اندازه کافی وجود داشته و در حال حاضر انگلیس به چنین کشوری غیر قابل تحمل تبدیل شده است. او گفت: "ما یک اقلیت واقعا نادان در انگلیس داریم که وجهه ما در صحنه جهانی را خراب کرده و به رابطه ما با دوستان خود در اروپا ضربه می زنند."

 

همچنین هیوز مدعی شد اگر خانواده این دختر پیدا نشده یا نخواهند این پول را دریافت کنند، عواید این کمپین به گروهی با هدفی مشابه اهدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها