کد خبر : 1765683 | 12 تیر 1400 ساعت 22:28 | 14.9K بازدید | 6 دیدگاه

چک ۱-۲ دانمارک؛ ماجراجویی رفقای اریکسن ادامه دارد

دانمارک در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه 2-1 جمهوری چک را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی یورو صعود کرد.

چک ۱-۲ دانمارک؛ ماجراجویی رفقای اریکسن ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم جمهوری چک و دانمارک امشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً مسابقه بین این دو تیم با نتیجه 2-1 به سود دانمارک خاتمه یافت تا این تیم به نیمه نهایی رقابتهای یورو راه پیدا کند.

 

این دانمارک بود که شروع فوق العاده ای داشت و توانست در دقیقه 5 گل اول را به ثمر برساند. ارسال کرنر استریگر لارسن به روی دروازه با ضربه تمام کننده و دقیق توماس دلینی همراه شد تا دانمارک با یک گل پیش بیفتد.

 

 

1619213

 

 

در دقیقه 13 دانمارک می‌توانست روی یک ضدحمله گل دوم را هم به ثمر برساند. میکل دمسگارد با دروازه جمهوری چک تک به تک شد اما ضربه آرام او قبل از ورود به دروازه توسط مدافع حریف کنترل و برگردانده شد.

 

در دقیقه 17 استریگر لارسن حرکت بسیار خوبی را از جناح راست ترتیب داد. ارسال او به دروازه باز هم به توماس دلینی می‌رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه جمهوری چک عبور کرد.

 

در دقیقه 22 جمهوری چک تا آستانه باز کردن دروازه دانمارک پیش رفت اما ضربه توماس هولش در مصافی تک به تک توسط کسپر اشمایکل مهار و به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 38 باز هم این دانمارک بود که می‌توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه میکل دمسگارد در مصافی تقریبا تک به تک با دروازه جمهوری چک توسط توماس واسلیک مهار شد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد دانمارک توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال بیرون پای فوق العاده یواخیم مایهل به روی دروازه با ضربه تمام کننده کسپر دالبرگ همراه شد تا دانمارکی ها با پیروزی 2-0 راهی رختکن شوند.

 

 

1619211

 

 

جمهوری چک در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرد و در دو مرحله می توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد اما درخشش فوق العاده کسپر اشمایکل مانع از باز شدن دروازه دانمارک شد.

 

در دقیقه 49 حملات جمهوری چک نتیجه داد و این تیم توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. ارسال ولادیمیر کوفال به روی دروازه با ضربه تمام کننده و دقیق پاتریک شیک همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1619215

 

 

در دقیقه 81 دانمارک می توانست گل سوم را به ثمر برساند و خیال خود را از پیروزی و صعود به مرحله بعدی راحت کند اما ضربه یواخیم مایهل توسط دروازه بان جمهوری چک مهار شد.

 

در ادامه مسابقه حملات جمهوری چک بی نتیجه ماند و این تیم نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی با همان نتیجه 2-1 تمام و دانمارک راهی مرحله نیمه نهایی یورو شود.

 

 

1619216

دیدگاه‌ها