کد خبر : 1765691 | 12 تیر 1400 ساعت 23:27 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاتریک شیک:

همه چیز برای ما تمام شد؛ خیلی ناامید هستیم

پاتریک شیک، ستاره تیم ملی جمهوری چک، به حذف این تیم از رقابت‌های یورو واکنش نشان داد.

همه چیز برای ما تمام شد؛ خیلی ناامید هستیم

به گزارش "ورزش سه"، احتمالاً پیش از آغاز رقابت‌های یورو هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که جمهوری چک یکی از هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشد اما این تیم بعد از صعود از دور گروهی، در یک هشتم نهایی یک شگفتی بزرگ را رقم زد و با غلبه بر هلند به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها صعود کرد. با این حال آن‌ها امشب در یک بازی نزدیک مقابل دانمارک شکست خوردند تا از صعود به نیمه نهایی باز بمانند.

 

پاتریک شیک ستاره تیم ملی جمهوری چک بعد از حذف این تیم از رقابت‌های یورو گفت: " ما بسیار ناامید هستیم. همه چیز در اینجا برای ما به پایان می رسد.  من فکر می کنم همه کارها را برای موفقیت انجام دادیم اما در دقایق پایانی قدرت آن را نداشتیم که بازی را به نفع خودمان برگردانیم. در نیمه دوم سعی کردیم فشار زیادی روی حریف ایجاد کنیم و گل زودهنگام نیز امیدوار کننده بود اما در ادامه راهی برای به ثمر رساندن گل تساوی پیدا نکردیم."

 

 

1619202

 

 

همچنین ولادیمیر داریدا، کاپیتان جمهوری چک نیز گفت: "چیزی وجود ندارد که ما بخواهیم به خاطر آن شرمسار باشیم. ما نمایش های خوبی از خود نشان دادیم، روحیه جنگجویی داشتیم و مثل شیرها جنگیدیم. این در مسابقه امروز نیز واضح بود. حیف که نتوانستیم نتیجه بازی را به تساوی بکشانیم. دانمارک تیم خوبی است و آنها امشب به خوبی دفاع کردند. همچنین گل زودهنگام نیز به تاکتیک آنها کمک کرد."

 

 

1619233

دیدگاه‌ها