کد خبر : 1765736 | 13 تیر 1400 ساعت 10:43 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

پس از دبل کردن برابر اوکراین؛

هری کین: از نیمه‌نهایی روسیه 2018 درس گرفته‌ایم

هری کین، کاپیتان انگلیس که به همراه این تیم به نیمه‌نهایی یورو 2020 صعود کرده، مصمم است تا به انگلیس کمک کند تا ازز ناکامی جام‌جهانی 2018 درس بگیرند.

هری کین: از نیمه‌نهایی روسیه 2018 درس گرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، هری کین شب گذشته در پیروزی 4-0 انگلیس برابر اوکراین دوبار موفق به گلزنی شد تا سه‌شیرها را به دومین نیمه‌نهایی پیاپی‌شان در تورنمنت‌های بزرگ برساند.

هری کین می‌گوید انگلیس از باخت در نیمه نهایی جام جهانی 2018 الهام خواهد گرفت چرا که اکنون می توانند منتظر فرصتی دیگر برای صعود به فینال یک تورنمنت مهم بین‌المللی باشند.

 

1619305

 

دبل هری کین در کنار گل‌هایی از هری مگوایر و جوردن هندرسون انگلیس را به جمع چهار تیم برتر یورو 2020 در نیمه نهایی رساند؛ جایی که سه شیرها باید با دانمارک روبه‌رو شوند.

پیروزی احتمالی در این بازی باعث می‌شود انگلیس به فینال یورو برابر ایتالیا یا اسپانیا راه یابد، اما کین می‌گوید این تیم پس از حذف در نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 برابر کرواسی، می‌داند صعود از این مرحله چقدر سخت است.

هری کین که در 5 دقیقه اول هر نیمه از مسابقه دیشب موفق به گلزنی شد، گفت: "همه‌چیز به اوج گرفتن در زمان مناسب مربوط است. یک شب خارق‌العاده بود. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم. از حریف شانس بیشتری برای برنده شدن در این بازی داشتیم، کلی فشار روی ما بود و انتظار زیادی از ما می‌رفت و با این وجود عملکردی که داشتیم عملکرد خوبی بود. یک کلین شیت دیگر و چهار گل؛ این یک شب عالی برای ما بود. 

 

1619306

 

عملکرد خارق‌العاده‌ای بود از جانب همه. یک شب عالی، یک شروع عالی. در اواخر بازی اوکراین چند مشکل برای ما ایجاد کرد.

اما بعد از وقت استراحت بین دو نیمه با توپ پر بیرون آمدیم و پس از آن توپ را خوب نگه داشتیم. ما در مسیر درستی هستیم. چه لحظه فوق‌العاده‌ای است که ما هم در آن دخیل هستیم... باید اکنون انرژی خود را بازیابی کنیم و از این بازی اعتماد به نفس بگیریم.

می دانیم که نرسیدن به فینال چقدر درد دارد. ما تصویری از اینکه می‌خواهیم کجا باشیم داریم و آن قهرمانی در تورنمنت است. ما می‌خواهیم برای هواداران، دوستان و خانواده خود افتخارآفرینی کنیم.

عجب لحظه‌ای است برای ما به عنوان یک تیم و به عنوان یک ملت. این یک فرصت است باید دو دستی آن را بچسبیم."

دیدگاه‌ها