کد خبر : 1765737 | 13 تیر 1400 ساعت 16:01 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

آنها واقعا تیم باهوشی هستند 

سرآسیایی: از داور بازی عذرخواهی می‌کنم

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان نسبت به حواشی دقایق پایانی دیدار با فولاد واکنش نشان داد.

سرآسیایی: از داور بازی عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" دراماتیک‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در رفسنجان به پایان رسید، جایی که تیم فوتبال مس موفق شد دو بر یک در لحظات پایانی شکست را با پیروزی عوض کند و در خانه جشن پیروزی مقابل فولاد را به پا کند.

 

البته به جز این کامبک، جدال مس و فولاد حواشی دیگری هم داشت که در گفتگو با مجتبی سرآسیایی در ادامه صحبت‌های او درباره حواشی و شرایط پایان مسابقه را می‌خوانیم:

 

آنالیزهای خوبی از فولاد داشتیم

واقعا شرایط خاصی برای این بازی داشتیم، بالاخره بعد از بازی پرسپولیس که از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی داشتیم و روی یک سهل‌انگاری گل خوردیم و سه امتیاز را به حریف دادیم، سعی کردیم خیلی خوب تیم را ریکاوری کنیم و با تحلیل‌ها و آنالیزهای خوبی که از تیم فولاد داشتیم، سعی کردیم شرایط تیم را آماده کنیم. ذهن بچه‌ها و مسائل تاکتیکی که آقای ربیعی خداراشکر در این کار کاملا موفق بودند و این‌که می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم.

 

قرعه واقعا سخت و عجیبی برای ما بود

فولاد تیمی از لحاظ فوتبال فیزیکی، واقعا قوی و یک تیم درگیر و البته باهوش که در یک لحظه کار خودش را انجام می‌دهد؛ بچه‌هایمان خداراشکر وضعیت‌مان در جدول را به لحاظ موقعیتی درک می‌کردند و این باخت‌های سریالی برای همه‌مان سخت بود. علی‌رغم آن‌که می‌دانیم قرعه‌مان قرعه واقعا سختی بود و شرایط بازی‌های‌مان و بازی‌های پشت سر هم سپاهان، پرسپولیس و فولاد واقعا از لحاظ قرعه، قرعه سختی به حساب می‌آید.

 

روی سهل‌انگاری از فولاد گل خوردیم

بازی‌های قبلی‌مان را در شرایط سختی واگذار کرده بودیم و عزم‌مان برای بازی با فولاد جزم بود؛ پیش از بازی هم برای بچه‌های تیم صحبت کردیم که واقعا کارد به استخوان رسیده و باید اتفاق خوبی بیفتد. وقتی وارد بازی شدیم، متاسفانه دوباره روی غفلت و سهل‌انگاری گل زودهنگام خوردیم.

 

1486783

 

کامبک رویایی را رقم زدیم

هر چه به آخر بازی نزدیک‌تر می‌شدیم، فشار ما روی تیم حریف و موقعیت‌هایمان بیشتر می‌شد تا این‌که دقایق آخر بازی که در وقت‌های اضافی بودیم و معتقدم باید وقت بیشتری اعلام می‌شد، ما دقیقه 93 به گل اول رسیدیم و دقیقه 97 به گل دوم رسیدیم که خیلی کامبک رویایی بعد از تحمل فشارهای سه چهار بازی گذشته و 93 دقیقه این بازی بود؛ اما نکته جالب هم این بود که من در همان فشاری که بچه‌ها را مدیریت می‌کردم، در زمین رفتم و بعد از گل اول کارت زرد گرفتم!

 

این پیروزی تقدیم کارگران عزیز معدن

من داشتم اعتراض می‌کردم که چرا به من کارت دادید، دوباره در آن فشاری که کنار زمین حکم‌فرما بود، فکر می‌کنم داور چهارم از شرایط خودش خارج شده بود و کنترل بازی را از دست داده بود، چند نوبت داور بازی را صدا زد تا برای دادن کارت یا برای دادن تذکر لب خط بیایند که همان لحظه در همان شلوغی‌ها، ما گل دوم را زدیم و خیلی خوشحال من رفتم و بابت اتفاقات پایان بازی از داور بازی عذرخواهی می‌کنم. این پیروزی چون در روز صنعت و معدن بود تقدیم به پرسنل زحمتکش و کارگران معادن مس و مردم خوب رفسنجان.

دیدگاه‌ها