کد خبر : 1765746 | 13 تیر 1400 ساعت 11:20 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

پس از صعود انگلیس به نیمه‌نهایی؛

جیدون سانچو: نمی‌خواهم درباره یونایتد صحبت کنم

جیدون سانچو قرار است به زودی با منچستریونایتد قرارداد امضا کند، اما این چیزی نیست که در حال حاضر ذهنش را به‌ خود مشغول کرده باشد.

جیدون سانچو: نمی‌خواهم درباره یونایتد صحبت کنم

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو می گوید در حالی که کار انگلیس همچنان در یورو 2020 ادامه دارد، درباره انتقال به منچستر یونایتد فکر نخواهد کرد.

 

وینگر بروسیا دورتموند در آستانه انتقال به اولدترافورد است. دو باشگاه بر سر مبلغ به توافق رسیده‌اند و فقط انجام تشریفات و کاغذبازی‌های مرسوم باقی مانده تا سانچو تبدیل به بازیکن منچستر یونایتد شود.

 

شب گذشته سانچو برای اولین بار از ابتدا برای انگلیس در مسابقات یورو به میدان رفت. سه شیرها موفق شدند در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 اوکراین را 4-0 شکست دهند و سانچو می‌گوید تمرکز او همچنان روی تیم ملی خواهد بود.

 

1619317

 

سانچو پس از پایان مسابقه در پاسخ به سوالی درباره انتقال به منچستریونایتد، گفت: "راستش را بگویم، نمی خواهم در مورد منچستر یونایتد صحبت کنم. در حال حاضر من فقط می خواهم روی انگلیس تمرکز کنم.

احساس می کنم روی ابرها هستم! امروز پیروزی در این بازی ضروری بود و من فقط خوشحالم که فرصتی برای بازی کردن پیدا کردم. این یک لحظه ویژه برای من است.

 

هر بار که بازی نکرده ام، به تمرینات برگشته‌ام و تمام تلاش خود را در تمرین کرده ام.

من در تیم ملی انگلیس فقط روی خودم تمرکز کرده ام. در صورت نیاز به اینکه به زمین بروم، همیشه آماده بوده ام.

ما می دانستیم که بازی امروز یک بازی بزرگ خواهد بود، اوکراین حریف بسیار خوبی است. من واقعا خوشحالم."

 

1619315

 

سانچو امیدوار است که در بازی نیمه نهایی که چهارشنبه شب مقابل دانمارک در ومبلی برگزار می‌شود نیز به میدان برود و در صورت صعود احتمالی در فینال مقابل اسپانیا یا ایتالیا بازی کند.

تنها پس از پایان کار انگلیس در مسابقات یورو 2020 است که سانچو انتقال خود را به منچستر یونایتد کامل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها