کد خبر : 1765748 | 13 تیر 1400 ساعت 11:29 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

شکاری: 300 هزار یورو را روبین می‌دهد نه من

به تازگی دادگاه بین المللی ورزش باشگاه روبین را به پرداخت 300 هزار یورو به حساب باشگاه ذوب آهن به خاطر حق رشد رضا شکاری محکوم کرده است.

شکاری: 300 هزار یورو را روبین می‌دهد نه من 

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن فعلی تیم گل گهر بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 مورد توجه باشگاه روبین قرار گرفت و راهی این تیم روسی شد. هر چند در خششی در ترکیب این تیم نداشت و مجبور به بازگشت به ایران شد و هم اکنون هم در تیم گل گهر توپ می زند. خبراینطور عنوان شد که باشگاه روبین ورضا شکاری به پرداخت این مبلغ به حساب باشگاه ذوب آهن محکوم شدند اما رضا شکاری می گوید این پول باید توسط روس ها به باشگاه ذوب آهن پرداخت شود و این رای علیه او نیست. 

 

هافبک گل گهر در این باره می گوید: سعید آذری در اصفهان به من خیلی لطف کرد و به گردنم خیلی حق دارد اما به خاطر باشگاه ذوب‌آهن باید کارش را می‌کرد. من در این ماجرا دخالت نمی‌کردم اما به تازگی‌ متوجه شدم ۱۱۵هزار یورویی که ذوب‌آهن قبلا دریافت کرد، حق رشد (حق آموزش) من بوده ولی فکر می‌کردم پول رضایت‌نامه‌ای است  که در قرارداد نوشته بودیم. به هرحال حکم به نفع باشگاه ذوب آهن صادر شد. باشگاه روبین کازان به پرداخت ۳۰۰هزار یورو محکوم و جریمه شد. این رای برای من هیچ محرومیت و تبعاتی ندارد. با این‌حال آن‌ها هم حق اعتراض دارند و ذوب‌آهن به این راحتی نمی‌تواند پول را بگیرد.

 

رضا شکاری در پاسخ به این سوال که احتمالا فیفا به خاطر رای دادگاه بین المللی ورزش رای جدیدی را علیه او صادر خواهد کرد؛ گفت: من دراین باره چیزی نشنیده ام. اگر موضوعی بود حتما به من اطلاع داده می شد. پرونده از سوی فیفا مختومه شده و دادگاه بین المللی ورزش در مورد آن رای صادر کرده است. بعید می دانم پرونده دوباره به فیفا برگردد و رای تازه ای در خصوص این پرونده صادر شود.

دیدگاه‌ها