کد خبر : 1765757 | 13 تیر 1400 ساعت 12:04 | 10.4K بازدید | 7 دیدگاه

قشقایی شیراز – بادران؛ یک تیر و دو نشان

قشقایی و بادران در حالی امشب نبرد خود را در شیراز در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور آغاز خواهند کرد که انگیزه های دو تیم برای کسب سه امتیاز متفاوت است.

قشقایی شیراز – بادران؛ یک تیر و دو نشان  

به گزارش "ورزش سه"، قشقایی نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است و برای اینکه از سوی تیم چوکا تهدید نشود باید در این بازی پیروز شود. نکته جالب اینکه پیروزی قشقایی در این دیدار به تیم فجر سپاسی کمک خواهد کرد که به لیگ برتر صعود کند. به واقع قشقایی در صورت برد در این دیدار با یک تیر دو نشان خواهد شد. هم خود از خطر سقوط به دسته پایین تر رهایی پیدا خواهد کرد و هم شانس فجر برای صعود به لیگ برتر بیشتر خواهد شد. اما در آنسوی میدان بادران که به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد به خوبی می داند که برای صعود به لیگ برتر باید دست پر از میدان خارج شود. نکته جالب اینکه بادران هم با پیروزی در این دیدار با یک تیر دو نشان خواهد شد. شاگردان امید رضا روانخواه در صورت پیروزی در این دیدار نه تنها شانس صدرنشینی خواهند داشت؛ به این خاطر که هوادار در تهران بازی سختی در برابر فجر سپاسی پیش رو خواهد داشت، بلکه شکست دور رفت را جبران خواهند کرد. 

 

در بازی رفت و در تهران تیم بادران در یک بازی غیر منتظره در برابر قشقایی 3-1 پیروز شد. قشقایی از این پیروزی های غیر منتظره در برابر تیم های مدعی باز هم داشته است که می توان به برتری 3-0 این تیم در خانه تیم مس کرمان اشاره کرد. 

 

تیم بادران در 6 بازی اخیر خود به همراه امید رضا روانخواه به 4 پیروزی – یک تساوی و یک باخت رسیده است و با کسب 13 امتیاز باید گفت روند مثبتی را دنبال کرده است و اکنون در شرایطی قرار دارد که به همراه تیم هوادار از شانس بسیار بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

دیدگاه‌ها