کد خبر : 1765814 | 13 تیر 1400 ساعت 16:10 | 39.5K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی آرژانتین:

مسی بهترین بازیکن همه دوران هاست

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین پس از رسیدن به نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به تمجید از لئو مسی پرداخت.

مسی بهترین بازیکن همه دوران هاست

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین بامداد امروز توانست با پیروزی 3-0 بر اکوادور راهی نیمه نهایی کوپا آمه ریکا شود. ستاره این بازی مطابق انتظار لیونل مسی بود که دو پاس گل به رودریگو دی پائول و لائوتارو مارتینز داد و دقیقه 92 نیز از روی ضربه کاشته، گلی تماشایی به ثمر رساند تا تعداد گل های ملی اش را به 76 برساند.

 

 

1619424

 

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین در نشست خبری پس از بازی گفت:« در مورد مسی چه می توانم بگویم؟ او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. زمین بازی بد بود و مجبور شدیم دو برابر توان مان را بگذاریم. بهترین اتفاقی که برای ما عاشقان فوتبال و حتی رقبا می توان رخ دهد، لذت بردن از نمایش مسی است. امیدوارم او سال های سال برای ما بازی کند.»

 

 

1619426

 

 

اسکالونی ادامه داد:« کسی که فکر می کند می توان همه بازی ها را به راحتی پیروز شد، اشتباه می کند. حریفان سخت تلاش می کنند تا قدرت ما را محدود کنند. همه بازیکنان تمام توان خود را در زمین گذاشتند و به عنوان مربی به آنها افتخار می کنم. قدم به قدم پیش می رویم و امیدوارم به فینال برسیم . در نهایت یک تیم است که قهرمان می شود ولی ما هم خودمان را به عنوان یک مدعی جدی نشان داده ایم. حریف بعدی کلمبیاست و رقیب دشواری خواهد بود. بازیکنان باکیفیتی دارند و بازی نزدیک وپرتنشی خواهد شد. هر دو تیم نیز انگیزه های یکسانی برای برد دارند.»

 

دیدگاه‌ها