کد خبر : 1765830 | 13 تیر 1400 ساعت 17:10 | 50.1K بازدید | 2 دیدگاه

خواهر تیبو کورتوا بابت اتهام خود شرمنده شد (عکس)

شدت مصدومیت لئوناردو اسپیناتزولا باعث شرمندگی خواهر تیبو کورتوا، دروازه بان تیم ملی بلژیک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، والری، خواهر تیبو کورتوا پس از اتهام اتلاف وقت لئوناردو اسپیناتزولا از حساب رسمی اینستاگرام دروازه بان رئال مادرید، از بازیکنان ایتالیایی عذرخواهی کرد. اسپیناتزولا در اواخر بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 بین ایتالیا و بلژیک به شدت مصدوم شده و شرایط او به قدری وخیم بود که این بازیکن با چشمانی گریان زمین را ترک کرد. اخبار حاکی از دوری شش ماهه اسپیناتزولا از میادین و پایان یافتن این تورنمنت برای یکی از موثرترین بازیکنان آتزوری است.

 

1619177

 

خواهر تیبو کورتوا که در آلیانز آرنا در حال تماشای بازی بود، در حساب حساب اینستاگرام برادرش به طور مستقیم به آسیب دیدگی اسپینازولا واکنش نشان داد و با تمارض تلقی کردن رفتار مدافع ایتالیایی نوشت: "این همان چیزی است که ما آن را حقه های بیزینسی می نامیم."

 

اما در ادامه مشخص شد که تاندون آشیل مدافع ایتالیایی پاره شده، بنابراین والزی در حساب اینستاگرام خود بابت اتهامی که زده عذرخواهی کرد. او نوشت: "متاسفانه متوجه شدم شرایط اسپیناتزولا اینگونه پیش رفته است. من بایت واکنش خود عذرخواهی کرده و واقعا امیدوارم که روند ریکاوری او به خوبی پیش برود.

 

اسپیناتزولا اخیر اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرده و امروز در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفته است و به نظر می رسد او به مدت شش ماه از میادین دور باشد. پیش از مصدومیت، اسپیناتزولا مورد توجه تیم هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و تاتنهام قرار گرفته بود.

 

1619446

دیدگاه‌ها