کد خبر : 1765850 | 13 تیر 1400 ساعت 19:59 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه عجیب سرمربی سابق بایرن به یواخیم لوو

اوتمار هیتسفیلد، سرمربی بایرن مونیخ، به یواخیم لوو توصیه کرد که مربیگری را کنار بگذارد.

توصیه عجیب سرمربی سابق بایرن به یواخیم لوو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در رقابت های یورو تنها تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت و در این دور از مسابقات مقابل انگلیس شکست خورد تا یواخیم لوو در آخرین تورنمنتی که هدایت مانشافت را بر عهده دارد نیز یک ناکامی دیگر را تجربه کند. در این بین هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی یواخیم لوو چه تیمی خواهد بود اما در عین حال سرمربی سابق بایرن به لوو توصیه عجیبی کرده است. 

 

1615713

 

اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی سوئیس در این باره گفت: "من نمی‌دانم که آیا به او توصیه می شود که با تجربه کردن 60 مسابقه در سال استرس را به جان بخرد یا نه. حضور در اسپانیا، انگلیس، فرانسه یا ایتالیا اصلاً گزینه مناسبی برای او نیست. کارشناسی تلویزیونی برای او بهترین کار است و من می‌توانم این توصیه را به وی بدهم." 

 

گفتنی است یواخیم لوو در حالی پس از 15 سال جای خود را در تیم ملی آلمان به هانسی فلیک داد که گفته می شود تیم ملی هلند علاقه زیادی به همکاری با او دارد اما اخیراً بیلد مدعی شد که خود لوو دوست ندارد هدایت لاله‌های نارنجی را برعهده بگیرد؛ همچنین از طرف دیگر برخی شایعات گواه از آن است که سرمربی سابق مانشافت می خواهد کار در عرصه باشگاهی را هم تجربه کند و منتظر یک پیشنهاد خوب در این زمینه است.

دیدگاه‌ها