کد خبر : 1765855 | 13 تیر 1400 ساعت 20:25 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

طلب دو میلیون یورویی تسویه شد؛

نامه مبهم شستا درخصوص بدهی فدراسیون (عکس)

شستا با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس، از تسویه حساب با فدراسیون فوتبال خبرداد.

به گزارش"ورزش سه"، نامه ارسالی از سوی شستا به سازمان بورس در حالی منتشر شده که درخصوص یک پرسش جدی مطرح می‌شود و آن هم این که این تسویه حساب به چه شکلی انجام شده و آیا منظور شستا تسویه از طریق تملک بر ساختمان فدراسیون و ۳ دانگ باشگاه پرسپولیس بوده یا از طریق دیگری انجام شده است؟

 

در این نامه که تاریخ آن به ۱۳ تیر ماه است، توضیح داده شده که مبلغ دو میلیون یورو در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ و «بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با تحریم‌های شورای عالی امنیت ملی» بوده و «فدراسیون موظف بود در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۹» این رقم را پرداخت کند که این اتفاق رخ نداد.

 

شستا در ادامه توضیح داده که در تیر ماه ۱۳۹۹ شکایتی را از فدراسیون فوتبال تنظیم کرد که حکم نهایی آن در مهر ماه صادر شد و «پس از صدور اجراییه و تعقیب عملیات اجرایی معادل قیمت نرخ روز ارز در زمان تسویه، مبلغ دو میلیون یورو به همراه خسارت و هزینه دادرسی» وصول شده است.

 

 

1619472

 

 

با این وصف به نظر می‌رسد که منظور شستا تامین مالی از طریق ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس باشد و خبری که در فضای مجازی مبنی بر «آزاد شدن ساختمان فدراسیون و پرسپولیس» مطرح می‌شود، بر شواهد خاصی استوار نیست.

 

این در حالی است که شستا مشخص نکرده که مبلغ وصول شده معادل چه رقمی است. فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که با پرداخت ۲۵ میلیارد تومان، بدهی تسویه می‌شود اما شستا روی رقم ۶۰ میلیارد تاکید می‌کند و حالا مدعی «دریافت خسارت، هزینه دادرسی و متفرعات دعوا» نیز شده است.

دیدگاه‌ها