کد خبر : 1765859 | 13 تیر 1400 ساعت 20:50 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

جنگ بقا در فولاد شهر؛

ذوب‌آهن-سایپا؛ حساس‌ترین بازی لیگ بیستم؟

تیم‌های پایین جدولی و قدیمی فوتبال ایران فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، دیدار فوق‌العاده حساسی را برگزار می‌کنند.

ذوب‌آهن-سایپا؛ حساس‌ترین بازی لیگ بیستم؟

به گزارش "ورزش سه" رأی صادر شده از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و بازنده شدن تیم فوتبال سایپا باعث شد تا شروع هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، با یک دوئل فوق‌العاده حساس و ویژه همراه شد؛ دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران که جزو تیم‌های فانوس به دست لیگ بیستم به شمار می‌روند، فردا در فولادشهر در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم وضعیتی مشابه برای بقا در لیگ برتر دارند.

 

در جدول رده‌بندی، سایپا با 22 امتیاز و تفاضل -9 در جایگاه پانزدهم است و ذوب‌آهن با 22 امتیاز و تفاضل -8 در جایگاه چهاردهم جدول و این مسئله باعث شده تا دوئل فردای شاگردان مجتبی حسینی و فراز کمالوند در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حساسیتی فوق‌العاده بالا را داشته باشد.

 

ذوب‌آهن از پنج مسابقه قبلی خود فقط 4 امتیاز به دست آورده و سایپا هم در وضعیتی مشابه، از پنج دیدار گذشته خود در لیگ برتر 4 امتیاز را کسب کرده است تا دو تیم در شرایطی نزدیک به هم دیدار فردا را برگزار کنند.

 

بدون‌شک بازنده دوئل فردا یک گام جدی به سوی سقوط به لیگ یک برداشته و در صورت تقسیم امتیازات، رقابت چهار هفته پایانی میان این دو تیم بسیار جذاب و حساس پیگیری خواهد شد.

 

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران فردا از ساعت 19:40 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد و این مسابقه افتتاحیه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌آید.

دیدگاه‌ها