کد خبر : 1765876 | 13 تیر 1400 ساعت 22:46 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

قشقایی شیراز یک – بادران تهران صفر 

لیگ یک/ شانس قشقایی برای ماندن زیاد شد

دیدار حساس قشقایی شیراز و بادران تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت و زننده این گل رضا مرادی بود که در دقیقه 36 موفق به گلزنی برای تیمش شد.

لیگ یک/ شانس قشقایی برای ماندن زیاد شد 

به گزارش "ورزش سه"، قشقایی که نزدیک ترین تیم به منطقه خطر بود به خوبی می دانست برای اینکه خیالش را بابت بقاء در جدول بازی ها راحت کند باید برنده میدان شود و در آنسوی میدان هم بادران برای صعود به لیگ برتر برای کسب سه امتیاز این دیدار برنامه ریزی کرده بود. اشتیاق تیم قشقایی برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار موجب طراحی حملاتی از سوی این تیم در نیمه نخست شد که در نهایت در دقیقه 36 به هدف رسیدند. در ادامه تیم بادران برای جبران گل خورده دست به حمله زد اما خط دفاعی تیم میزبان به خوبی عمل کرد و از اندوخته خود به خوبی محافظت کرد و در نهایت به سه امتیاز این دیدار دست یافت. 

 

تیم قشقایی شیراز با برتری در این دیدار 38 امتیازی شد و با توجه به اینکه 4 امتیاز از تیم چوکا فاصله گرفت شانس زیادی برای ماندن در جدول بازی ها پیدا کرده است. به خصوص که تنها دو هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. اما بادران هم با قبول این شکست 54 امتیازی باقی ماند. حالا این تیم در تعداد امتیاز هم با هوادار شریک است و هم فجر سپاسی. ضمن اینکه با این نتیجه تیم بادران به رده سوم جدول سقوط کرد. در حال حاضر فجر سپاسی و هوادار و گزینه های اول و دوم صعود به لیگ برتر به حساب می آیند. 

 

این دومین شکست تیم بادران با مربیگری امید رضا روانخواه بود. شکست اول آنها در برابر تیم خوشه طلایی بود. این مربی 4 پیروزی و یک تساوی برای تیم بادران کسب کرده است. البته آنها هنوز به طور جدی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند و می توانند در دو هفته پایانی شرایط را به سود خود تغییر دهند.

 

در مسابقه قشقایی شیراز – بادران تهران داور روح الله صفویان پور بازیکن تیم قشقایی را از زمین بازی اخراج کرد. نکته مه م اینکه نتیجه ای که در این بازی رقم خورد به سود فجر سپاسی هم تمام شد.

دیدگاه‌ها