کد خبر : 1765878 | 13 تیر 1400 ساعت 22:46 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان گهر یک – خوشه طلایی ساوه صفر 

لیگ یک / پایان تلخ برای خوشه طلایی

خوشه طلایی با قبول شکست در برابر آرمان گهر 48 باقی ماند و با توجه به اینکه جدول سه تیم 54 امتیازی دارد و تنها دو هفته به پایان بازی ها باقی مانده شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و اگر شانسی هم داشته باشد بسیار بسیار کم است.

لیگ یک / پایان تلخ برای خوشه طلایی 

به گزارش "ورزش سه"، می توان به صراحت گفت خوشه طلایی این فصل هم وداع تلخی با بازی ها خواهد داشت و در هفته های پایانی شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد. همانند فصل گذشته. در حالی که چند هفته پیش خوشه طلایی با شکست تیم بادران نشان داد برای صعود به لیگ برتر عزم خود را جزم کرده است اما بعد از این بازی که با حکم کمیته انضباطی علیه وحید بیاتلو سرمربی تیم همراه بود روزهای خوبی برای تیم ساوه ای رقم نخورد و این تیم با امتیازاتی که در بازی های اخیر از دست داد باید برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده برنامه ریزی کند. 

 

در این بازی آرمان گهر با گل امید پورقنبری به بازی رسید. ایده های اکبر میثاقیان که در روزهای محرومیت وحید بیاتلو به عنوان مدیر فنی به کادر فنی تیم خوشه طلایی اضافه شد نتوانست کمکی به این تیم برای صعود به لیگ برتر بکند. آرمان گهر با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 45 امتیاز و به نیمه جدول نزدیک شد. حالا این تیم فرصت دارد با دو پیروزی در هفته های پایانی به نیمه بالای جدول برود. تیمی که انصافا از نظر فوتبالی یکی از تیم های خوب این فصل از رقابت ها بود اما نتوانست در نتیجه گیری خوب عمل کند و از ابتدای مسابقات شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشت. 

 

البته که فوتبال هم برای آرمان گهر و هم خوشه طلایی ادامه خواهد داشت. این دو تیم می توانند در فصل بعدی برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کنند که در یک چشم بهم زدن از راه می رسد.

دیدگاه‌ها