کد خبر : 1765880 | 13 تیر 1400 ساعت 22:57 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

رایکا بابل یک – نود ارومیه صفر 

لیگ یک / خیال بابلی ها راحت شد

رایکا بابل با شکست تیم نود ارومیه شمار امتیازات خود را به عدد 40 رساند تا به دنبال پایانی خوش در این فصل از بازی ها باشد.

لیگ یک / خیال بابلی ها راحت شد 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در حالی برگزار شد که با حواشی همراه بود که البته در لیگ یک به خاطر عدم بازتاب جدی آن در رسانه های گروهی طبیعی است. گویی مدیر تیم نود ارومیه با حکم صادره از سوی کمیته انضباطی از همراهی تیمش و حضور در استادیوم محروم شده بود اما برای این بازی به استادیوم آمده بود و با وجود تذکر مسئولین حاضر نشد استادیوم را ترک کند. از سویی عدم حضور وسایل سرمایشی در رختکن استادیوم شهدای هفتم تیر بابل موجب شد که علی لطیفی همانند فوتبال محلات در بین دو نیمه در زمین برای بازیکنان صحبت کند! 

 

بهر صورت در این بازی تیم رایکا با گل به خودی بازیکن حریف به سه امتیاز مهم دست یافت و با این سه امتیاز شمار امتیازاتش به عدد 40 رسید تا خیالش این فصل بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شود. تیم رایکا از زمان حضور پیروز قربانی در نتیجه گیری خوب عمل کرده است و به نظر می رسد با این نتایج بابلی ها اشتیاق خواهند داشت فصل بعد هم با این مربی در بازی های دسته اول حاضر شوند. 

 

نود ارومیه بعد از گل ریحان دومین تیمی است که به دسته دوم سقوط کرده است. سومین گزینه صعود هم چوکا تالش است که البته هنوز شانس برای بقاء در جدول بازی ها دارد به این خاطر که دو هفته به پایان بازی ها باقی مانده و 4 امتیاز با نزدیک ترین تیم با منطقه خطر اختلاف دارد. تیم نود ارومیه در هفته های پایانی با جذب سیروس دین محمدی به عنوان مدیر فنی و علی لطیفی به عنوان مربی تلاش کرد در جدول بازی ها باقی بماند اما این تدابیر نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود.

دیدگاه‌ها