کد خبر : 1765950 | 14 تیر 1400 ساعت 12:14 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه بازی نیمه نهایی یورو؛

والتر زنگا: دوناروما رهبر خونسرد ایتالیاست

والتر زنگا، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا، از جی جی دوناروما تمجید کرد.

والتر زنگا: دوناروما رهبر خونسرد ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، والتر زنگا ضمن تمجید از جی جی دوناروما، دروازه بان تیم ملی ایتالیا، گفت که او یکی از پنج رهبر آتزوری است و به همه احساس امنیت می دهد.

دروازه بان سابق میلان در پایان یورو 2020 سری آ را نیز ترک خواهد کرد و در آستانه پیوستن به تیم پاری سن ژرمن است.

 

1619586

 

زنگا از نحوه برخورد دوناروما با این وضعیت تحت تأثیر قرار گرفته و به تجربه زیاد او با وجود سن کم و در جوانی اشاره کرده است.

زنگا به گاتزتا دلو اسپورت به شوخی گفت: "حتی من هم می توانستم در سه بازی اول برای ایتالیا بازی کنم!"

دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا ادامه داد: "اما دوناروما بازی کرد یا آنطور که من او را می شناسم: پسری که می داند از زندگی چه می خواهد و اجازه می دهد همه چیز آنطور که باید جریان داشته باشد و از او عبور کند. حتی ماجرای میلان و PSG.

 

1619588

 

این تیم ایتالیا پنج رهبر دارد: دو رهبر کاریزماتیک‌شان لئو بونوچی و جورجو کیه‌لینی، رهبر تاکتیکی که جورجینیو است و رهبر افسانه ای و حماسی که اینسینیه است.

و بعد هم رهبر خونسرد تیم جی‌جی! چرا که او به همه آرامش و اطمینان و احساس امنیت می دهد. او کسی است که به همه احساس اطمینان بیشتری می دهد.

در مقایسه با من که اولین حضورم را در سری آ در سن 23 سالگی انجام دادم، او یک برتری بزرگ دارد. او 22 ساله است، در حال حاضر سابقه بیش از 200 بازی با میلان دارد، در جام های مختلف بازی کرده، اکنون در حال بازی در رقابت های قهرمانی اروپاست و در آستانه بازی کردن برای PSG است "

دیدگاه‌ها