کد خبر : 1766008 | 14 تیر 1400 ساعت 15:36 | 56.5K بازدید | 8 دیدگاه

2 راه بیشتر نداری، یا PSG یا رئال

نامه سرگشاده آنلکا برای امباپه؛ از پی اس جی برو

نیکولاس آنلکا ستاره سابق آرسنال، رئال، چلسی، پی اس جی و.... به کیلیان امباپه توصیه کرد که از پاری سن ژرمن جدا شود.

نامه سرگشاده آنلکا برای امباپه؛ از پی اس جی برو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اکیپ گزارش کرد که کیلیان امباپه به PSG اعلام کرده که تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد، هر چند می تواند به یک سال باقیمانده از قراردادش احترام بگذارد و تا پایان قرارداد در پاریس بماند. اکنون الخلیفی باید در اسرع وقت دست به اقدام بزند.

 

 

1618441

 

 

شیخ مجبور است بین غرور خود که در حال حاضر نمی خواهد یکی از ستاره های تیم را بفروشد و یا فروش امباپه برای کسب مبلغ قابل توجهی در قبال جدایی او، یکی را انتخاب کند. هر چند به نظر می رسد برای رییس PSG کسب درآمد چندان اهمیتی ندارد؛ تیم پاریسی با وجودی که در طول شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از 200 میلیون یورو خسارت دیده است اما در حال حاضر وضعیت اقتصادی بحرانی را تجربه نمی کند.

اگر PSG درهای خود را ببندد و امباپه را نفروشد، غول فرانسوی در معرض خطر جدایی رایگان ستاره اش در سال 2022 است؛  چیزی که الخلیفی تحت هیچ شرایطی نمی خواهد اجازه وقوع آن را بدهد. رییس پاری سن ژرمن پیشتر نیز در برابر ناتوانی لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه، در قانع کردن امباپه برای تمدید قرارداد، شخصا در مذاکرات مداخله کرد.

 

 

1615322

 

 

در چنین شرایطی که امباپه اصرار به جدایی دارد ولی پی اس جی او را برای تمدید تحت فشار گذاشته، نیکولاس آنلکا به وی توصیه کرد که راه جدایی را در پیش بگیرد.

آنلکا در مطلبی برای نشریه اتلتیک و خطاب به امباپه نوشت:« کیلیان عزیز، گلزنی دارویی برای درمان زخم از دست دادن پنالتی در برابر سوئیس خواهد بود و اگر به دنبال کسب افتخارات و جوایز بزرگ هستی باید پی اس جی را رها کنی.

تو دو راه بیشتر نداری. یا در پی اس جی بمانی یا به رئال مادرید بروی. در هر دو تیم می توانی سال بعد فاتح لیگ قهرمانان شوی و تصمیم گیری به خودت بستگی دارد و اینکه کجا دوست داری به فوتبالت ادامه دهی ولی اگر به دنبال جوایز بزرگتر هستی، باید یک روز بالاخره پی اس جی را رها کنی. هر کاری در پاریس انجام دهی، البته که قابل تقدیر خواهد بود ولی همیشه کسانی هستند که بگویند تو در پی اس جی خوب کار کرده ای ولی فقط در فرانسه می توانی اینقدر خوب باشی. بهترین ها در انگلیس و اسپانیا بازی می کنند.»

 

 

1501448

 

 

آنلکا در ادامه نوشت:« اگر به دنبال توپ طلا هستی و می خواهی قدم جای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بگذاری، باید با بهترین ها مبارزه کنی. نمی گویم لیگ فرانسه آسان است یا بی کیفیت ولی لیگ انگلیس دشوارترین لیگ دنیاست و می توانی برای چلسی، یونایتد، لیورپول، آرسنال و سیتی بازی کنی یا به اسپانیا بروی و بازیکن رئال یا بارسلونا شوی. یا حتی به لیگ ایتالیا بروی که قطعا بازی های شان بازتاب جهانی بیشتری نسبت به لیگ فرانسه دارد.»

 

 

1617313

 

 

آنلکا در مورد از دست دادن پنالتی امباپه در یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر سوئیس نیز نوشت:«  این اتفاق برای همه زندگی با تو می ماند و می دانم که حس تنهایی می کنی ولی تنها راه غلبه بر این حس، تمرین، تمرین و تمرین است. باید از نو شروع کنی و سعی کنی آن اتفاق تلخ رابه دست فراموشی بسپاری. هرچند در واقعیت هرگز فراموش نخواهی کرد و با تو همواره خواهد ماند.»

 

دیدگاه‌ها