کد خبر : 1766108 | 15 تیر 1400 ساعت 00:43 | 28.5K بازدید | 2 دیدگاه

اگر این فاجعه نیست پس چیست؟

مددی: سیدعلی برای استقلال مغرضانه سوت می‌زند

مدیرعامل استقلال می گوید ما پیش بینی این قضاوت ناعادلانه را از سوی سیدعلی داشتیم و می دانستیم حتما با قضاوت ایشان، استقلال ضرر می کند.

مددی: سیدعلی برای استقلال مغرضانه سوت می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر روی آنتن زنده آمد و از وضعیت داوری های تیمش به شدت انتقاد کرد. او درخصوص آفساید اعلام شدن گل ارسلان مطهری گفت: گل ما سالم بود. حالا اینکه کارشناسان محترم داوری اشاره می کنند که توپ به پای قایدی خورد، در تصویر مشخص است که توپ به پای قایدی نخورده و گل به شکل سالم وارد دروازه شده است.


وی گفت: من با همکاران فنی که صحبت می کردم، بعد از اینکه گل به ثمر می رسد، کمک داور با یک مکث پرچم را بالا می برد. پس قاعدتا تا لحظه گل هیچ اتفاقی رخ نداده بود.


مددی درخصوص اینکه کمک داور آفساید چه کسی را گرفته است، گفت: گل که به ثمر می رسد، کمک داور پرچمش را بالا می برد. بنابراین قبل از آن هیچ اتفاقی رخ نداده بود. به هیچ عنوان تا لحظه گل، پرچمی بالا نمی رود. بحث من این است. به هیچ عنوان توپ به پای قایدی نخورد و کمک داور 100 درصد اشتباه کرده است. از کارشناسان محترم داوری خواهش می کنم که مقداری شجاعت به خرج بدهند.


مدیرعامل استقلال با بیان اینکه آنها مهدی سیدعلی را به هیچ عنوان برای این بازی، داوری مناسبی نمی دانستند، گفت: ما در این خصوص نامه نگاری کردیم ولی متاسفانه به آن توجهی نشد و به نوعی با ما لجبازی کردند. ما پیش بینی این قضاوت ناعادلانه را از سوی ایشان داشتیم و می دانستیم حتما با قضاوت ایشان، استقلال ضرر می کند و همینطور هم شد و 2 امتیاز حساس ما در این بازی پایمال گردید. من برای این روند متأسفم و آن را به هیچ عنوان مناسب شأن داوری امروز کشور نمی بینم.


او گفت: تعداد اشتباهاتی که برای استقلال از نظر داوری رخ می دهد را طبیعی نمی بینم. این صحنه ها سهوی نیست. در هیچ تیم دیگری اینقدر که علیه استقلال قضاوت های ناعادلانه صورت می گیرد و هواداران ما را دچار ناراحتی و عصبانیت می کنند. اگر اسم این اشتباهات داوری را فاجعه ننامیم، پس نام آن را چه بگذاریم؟ چرا این اشتباهات برای تیم های دیگر به این واضحی نیست؟ واقعا به حال این داوری باید گریست. گل سالم ما را در روز روشن باطل اعلام می کنند.


وی درخصوص اینکه مشکل استقلال با مهدی سیدعلی بخاطر اتفاقات گذشته بین او و فرهاد مجیدی است، پاسخ داد: اصلا ایشان برای استقلال خوب سوت نمی زند. شواهد و مستندات بسیار قاطع و محکمه پسندی وجود دارد که متأسفانه آقای سیدعلی برای استقلال سوت های مغرضانه می زند. ایشان در بازی با آلومینیوم به ضرر ما سوت زده و وقتی او روند بازی را دچار نقض می کند و اجازه شکل گیری بازی استقلال را نمی دهد، چه توقعی از ارائه یک بازی روان دارید؟ استقلال قصد انجام بازی روان را دارد و با این سوت های اشتباه در روند بازی تیم اختلال ایجاد می شود.


او در پایان گفت: استقلال تاکنون 25 بازی در لیگ برتر انجام داده و حداقل در 12 بازی حق ما از نظر داوری ضایع شده است. مستندات تمام آنها وجود دارد و به کمیته داوران ارسال کرده ایم ولی چیزی که شنیده نمی شود، صدای مظلومیت استقلال است. من احساس می کنم که داوران به راحتی و فراغ بال، حتی صحنه های 50 – 50 را به ضرر ما سوت می زنند. وقتی که کمیته داوران با آنها برخورد نمی کنند و قرار هم نیست برخوردی صورت گیرد، علیه استقلال سوت می زنند. من عصبانی هستم که چرا با احساسات میلیون ها هوادار استقلال بازی می شود و آنها از دست این داوری های ناصحیح باید به کجا پناه ببرند؟

دیدگاه‌ها