کد خبر : 1766160 | 15 تیر 1400 ساعت 10:48 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

جووینکو بازی برابر استقلال را از دست می دهد؟

جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی و وب سایت اسکای اسپورت از بازگشت احتمالی جووینکو به فوتبال ایتالیا خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، آینده فوتبالی سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی الهلال نامشخص است و در حالیکه تنها 6 ماه تا پایان قرارداد این بازیکن با آبی های ریاض باقی مانده است، سران الهلال تمایلی به تمدید قرارداد او نشان نداده اند و حتی اعلام کرده بودند در صورت رسیدن پیشنهاد مناسبی برای هافبک ایتالیایی خود، آن را بررسی می کنند.


جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی در وب سایت رسمی خود از علاقه باشگاه ونتزیا به جذب مورچه اتمی خبر داد. ونتزیا که در دیدار پلی آف صعود به کالچیو موفق شد با عبور از سد چیتادلا پس از 19 سالی راهی رقابت های سری آ شود، به دنبال تقویت تیم خود است و قصد جذب جووینکو را دارد.

 

1619851


وب سایت شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت نیز در خبری از تمایل وسوسه شدید جووینکو برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال کشورش خبر داد. این وب سایت نوشت قرارداد این بازیکن با الهلال در 31 دسامبر 2021 به پایان می رسد و او به بازیکن آزاد تبدیل می شود. بنابراین جووینکو می تواند یک بار دیگر در سری A به فوتبال ایتالیا برگردد. مطمئناً فرصتی جذاب برای پسری است که آرزوی بازگشت پر هیجان به تیم ملی ایتالیا را نیز در سر دارد.
به هر حال باید دید مدیران الهلال حاضر به فروش ستاره تیمشان خواهند شد و یا اینکه او را در زمستان به صورت رایگان از دست خواهند داد. در صورت جدایی جووینکو، غیبت او در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال قطعی خواهد شد.

 

1619852

دیدگاه‌ها