کد خبر : 1766209 | 15 تیر 1400 ساعت 14:23 | 27.5K بازدید | 5 دیدگاه

رودریگو دی پائول:

مسی یک قدم جلوتر از همه فوتبالیست هاست

ستاره جدید تیم ملی آرژانتین معتقد است با مسی می توانند به قهرمانی کوپا آمه ریکا خوشبین باشند.

مسی یک قدم جلوتر از همه فوتبالیست هاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین توانسته به نیمه نهایی کوپا آمه ریکا برسد و بامداد فردا باید به مصاف کلمبیا برود. آرژانتین با صدرنشینی در گروه خود به یک چهارم نهایی رسید و با درخشش لیونل مسی توانست سه گل به اکوادور بزند. مسی یک گل زد و دو پاس گل به رودریگو دی پائول و لائوتارو مارتینز داد.

بدون شک چشم امید آرژانتینی ها برای رفتن به فینال و دیدار برابر برزیل به مسی دوخته شده است.

 

 

1619934

 

 

رودریگو دی پائول هافبک اودینزه که فصل بعد برای اتلتیکو بازی خواهد کرد، در نشست خبری بازی با کلمبیا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و او را ستایش کرد:« لئو یک قدم از همه فوتبالیست ها جلوتر است. روی گل اول به اکوادور او خودش می توانست شوت بزند ولی من را در منطقه بهتری دید و پاس داد تا گلزنی کنم. شاید هیچ بازیکنی نمی توانست در آن لحظه مرا ببیند ولی گفتم که مسی یک قدم از همه ما جلوتر است.»

 

دی پائول ادامه داد:« لئو برای ما بازیکن بسیار مهمی است. نه تنها روی گل هایی که می زند، بلکه برای هر کاری که در زمین انجام می دهد. برای این نسل از فوتبالیست های آرژانتین، بازی کنار مسی یک نعمت است. مدت زیادی نیست که لئو را از نزدیک می شناسم ولی در همین مدت اندک دوستانی صمیمی شده ایم و به بازی کنار او خو گرفته ام. مسی آرامش را به تیم تزریق می کند و با او امیدوار به قهرمانی هستیم.»

 

دیدگاه‌ها