کد خبر : 1766210 | 15 تیر 1400 ساعت 16:10 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیام خوان لاپورتا برای هواداران

آرام باشید؛ در مورد مسی همه چیز خوب پیش می‌رود

رئیس بارسلونا به نظر نگرانی خاصی از بابت تمدید با لیونل مسی ندارد.

آرام باشید؛ در مورد مسی همه چیز خوب پیش می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث تمدید قرارداد با لیونل مسی تبدیل به یک معضل برای باشگاه بارسلونا شده است. بسیاری امیدوار بودند یک هفته پیش و قبل از اینکه قرارداد مسی رسما به اتمام برسد، مشکلات در راه تمدید با او حل شود ولی این اتفاق رخ نداد. دلیل اصلی به دستمزد بالای مسی و مساله فیرپلی مالی بر می گردد.

 

 

1617973

 

 

بارسلونا باید از دستمزد بسیاری از بازیکنانش کسر کند و چند بازیکن خود که دستمزد بالایی می گیرند را به فروش برساند تا بتواند قرارداد مسی را در لالیگا ثبت کند. نگرانی ها روز به روز اوج می گیرند ولی خیال خوان لاپورتا رئیس بارسا از این بابت راحت است. او پاسخ مثبت مسی را گرفته و خوشبین است که با رفع موانع موجود، بالاخره بتواند با این بازیکن تمدید کند.

 

 

1617974

 

 

لاپورتا امروز هنگام ورود به ورزشگاه نوکمپ و در محاصره خبرنگاران سعی کرد پیغامی آرامش بخش برای هواداران بفرستد و گفت:« همه چیز خوب پیش می رود.»

این پیغامی است که در روزهای اخیر چند بار دیگر نیز از سوی لاپورتا تکرار شده و به نظر می رسد او کسی است که کمترین نگرانی را از بابت تمدید با لیونل مسی دارد.

گفته می شود پی اس جی و سیتی منتظر وضعیت تمدید قرارداد مسی هستند و اگر مشکلات حل نشود، آماده اند تا او را به خدمت بگیرند.

 

 

دیدگاه‌ها