کد خبر : 1766324 | 15 تیر 1400 ساعت 22:25 | 43.4K بازدید | 5 دیدگاه

ناظر بازی و داور مسابقه علیه باشوی کوچک

گل نخست استقلال را قایدی زد یا محمدی؟ (عکس)

استقلال در دقیقه 55 گل اول خود را وارد دروازه تراکتور کرد که میان علاقه مندان به فوتبال، نام زننده این گل به محل بحث تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شب درخشش مهدی قایدی توانست سه امتیاز حساس مقابل تراکتور را از آن خود کند. شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی، رتبه سوم خود را تثبیت کردند و برای اینکه سهمیه آسیایی خود را نیز قطعی کنند، به تنها 3 امتیاز دیگر نیاز دارند.


در این دیدار، استقلال روی تیزهوشی و نبوغ مهدی قایدی به گل نخست رسید. در دقیقه 55 ارسال بلند سیداحمد موسوی از زمین خودی به روی دروازه تراکتور، در پشت محوطه به میلاد فخرالدینی رسید و این بازیکن قصد داشت با استپ سینه، توپ را به اخباری برساند تا او به راحتی و با دست، توپ را مهار کند.


پاس رو به عقب فخرالدینی از شدت لازم برخوردار نبود و مهدی قایدی نیز که در نزدیکی محوطه جریمه حضور داشت، از فرصت به دست آمده استفاده کرد و روی نبوغ فردی خود و با تعقیب ضربه مدافع تراکتور، به توپ رسید و در حالیکه اخباری سنگربان تراکتور نیز از دروازه بیرون آمده بود، باشوی کوچک توپ را از بالای سر او به سمت دروازه فرستاد.

 

 

 


در حالیکه توپ در حال ورود به دروازه بود، هادی محمدی چند سانتی متری پیش از عبور توپ از خط دروازه، قصد داشت مانع از گلزنی قایدی شود ولی ضربه قیچی برگردان این بازیکن، به طاق دروازه تراکتور برخورد کرد و منجر به گل نخست استقلال شد.


هر چند که عدم دخالت محمدی نیز باعث می شد تا ضربه زیبا و دیدنی مهدی قایدی به گل اول بازی تبدیل شود ولی دخالت مدافع تبریزی ها پیش از عبور توپ از خط دروازه، تنها باعث شد نام زننده گل تغییر کند. قایدی که روی یک حرکت انفرادی زیبا و با دنبال کردن توپ توانسته بود توپ را از بالای سر اخباری عبور دهد و در آستانه ثبت یک گل چیپ و زیبا بود، به دلیل دخالت بدموقع هادی محمدی این گل به نام مدافع تبریزی ها به ثبت رسید.

 

 

 


البته در صورتی که محمدی حتی موفق می شد مانع از ورود توپ به درون دروازه شود، احتمال بسیار زیاد پیام حیدری یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام می کرد چرا که اخباری پس از برخورد با قایدی، باعث سرنگونی این بازیکن شد ولی تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا یکی از گل های زده قایدی کم شود.


در برگه ناظر بازی که در پایان مسابقه و پس از چک کردن یادداشت های داور بازی منتشر می شود، پیام حیدری و ناظر این بازی، گل را به نام هادی محمدی به ثبت رسانده اند تا مهدی قایدی به آنچه که شایسته اش بود، نرسید ولی با این وجود قطعا باشوی کوچک مرد اول میدان در دیدار با تراکتور بود.

دیدگاه‌ها