کد خبر : 1766391 | 16 تیر 1400 ساعت 02:45 | 28.3K بازدید | 10 دیدگاه

بازی خیلی سختی بود

مانچینی: کارمان تمام نشده، باید قهرمان شویم

سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است هنوز ماموریتی که شروع کرده اند به اتمام نرسیده و باید قهرمانی یورو شوند.

مانچینی: کارمان تمام نشده، باید قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا امشب توانست با برتری بر اسپانیا در ضیافت پنالتی ها راهی فینال یورو 2020 شود. ایتالیا دو دوره قبل هم به فینال رسیده بود که برابر اسپانیا شکست خورد و حالا فرصتی جدید برای کسب عنوان قهرمانی دارد. این سی و سومین بازی متوالی بدون شکست ایتالیا تحت نظر روبرتو مانچینی بود.

 

 

1620222

 

 

مانچو در پایان بازی گفت:« زجر کشیدیم و البته می دانستیم که برابر اسپانیا چه دیداری انتظارمان را می کشد. ما به خودمان باور داشتیم و حالا باید به خوبی ریکاوری کرده و مهیای فینال شویم.»

 

سرمربی ایتالیا ادامه داد:« اگر به فینال رسیده ایم، نتیجه تلاش همه است. نه فقط من که همه در این موفقیت سهیم هستند. البته هنوز کار تمام نشده و ما برای قهرمانی باید کار بزرگی در بازی نهایی انجام دهیم. باید انرژی از دست رفته در بازی امشب را بازیابی کنیم و برای فینال نیرو بگیریم. می خواهیم قهرمان شویم.»

 

 

1620230

 

 

دشواری بازی برابر اسپانیا:« بازی واقعا سختی بود چرا که اسپانیا تیمی بزرگ و باکیفیت است. آنها بسیار خوب بازی کردند و به خصوص در دریبل زنی مهارت بالایی دارند. ما امشب مثل همیشه نبودیم ولی در مجموع راضی هستم.

می دانستیم که در پایان نتیجه ای خوب برای ما رقم خواهد خورد. امشب سعی کردیم خیلی ریسک نکنیم. اسپانیا بازی را بدون مهاجم هدف شروع کرد ولی با ورود موراتا هم سعی کردیم کنترل میدان را از دست ندهیم. این پیروزی با سبک دفاعی ایتالیایی حاصل نشد. ما مثل هر تیمی دفاع می کردیم و سپس به حمله می رفتیم. نمی توان تنها به حمله یا دفاع فکر کرد. امشب شانس هایی برای گلزنی داشتیم که یک بار به هدف رسیدیم.. بازی بسته ای نبود و هر دو تیم در 120 دقیقه شانس پیروزی داشتند.»

 

دیدگاه‌ها