کد خبر : 1766417 | 16 تیر 1400 ساعت 09:58 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از راهیابی به فینال یورو؛

دوناروما: نمی‌توانم احساسم را توصیف کنم

جی جی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیا، در بازی نیمه نهایی یورو 2020 پنالتی سرنوشت‌ساز موراتا برای اسپانیا را گرفت و ایتالیا را راهی فینال این رقابت ها کرد.

دوناروما: نمی‌توانم  احساسم را توصیف کنم

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما پس از گرفتن پنالتی حساس آلوارو موراتا که ایتالیا را برنده ضربات پنالتی و فینالیست یورو 2020 کرد، گفت که نمی تواند احساساتش را توصیف کند و پیروزی آتزوری را به  لئوناردو اسپیناتزولا، هم تیمی مصدومش، تقدیم کرد.

دوناروما پس از اینکه با شکست دادن اسپانیا صعود ایتالیا به فینال یورو مسجل شد به شدت احساساتی شده بود و نمی توانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

 

1620284

 

دروازه بان ایتالیا پس از پایان مسابقه گفت: د ر آن لحظه همه چیز وجود داشت، اصلا کار آسانی نبود، اما با قدرت این گروه ما توانستیم به آنجا –فینال- برسیم. توصیف اینکه الان چه احساسی دارم غیرممکن است. می خواهم از این پیروزی به همراه هم تیمی هایم لذت ببرم و ما این برد را به اسپیناتزولا تقدیم می کنیم. او قبل از بازی برای ما ویدیویی فرستاد."

 

اما دوناروما چگونه پنالتی‌زنان اسپانیا را بررسی کرده بود؟

 

دوناروما گفت: "ما با مربی دروازه بان ها همه چیز را بررسی کردیم و بعد کمی هم پای غریزه در میان بود. من همه چیز در طول بازی و یک لحظه قبل از زدن ضربه پنالتی در نظر داشتم. سیریگو پیش از ضربات پنالتی با من صحبت کرد اما نمی توانم بگویم که به من چه گفت. او آدم فوق العاده ای است.

 

1620285

 

غیرقابل توصیف است... من آرام بودم چرا که می دانستم که می توانم به تیم کمک کنم.

تیم فوق العاده بود، من از همه تشکر می کنم، از هواداران حاضر روی سکوها سپاسگزارم، ما همه تلاش خود را ارائه دادیم و اکنون به یک قدم نهایی نیاز داریم تا رویای خود را به واقعیت بدل کنیم.

 

اسپانیا بسیار قدرتمند است، اما این ایتالیا قلب بزرگی دارد، ما هرگز تسلیم نمی شویم و این را به چشم دیدیم چرا که تا آخرین لحظه زحمت کشیدیم و در نهایت پیروزی را به چنگ آوردیم. اما اسپانیا شایسته اعتبار زیادی است چرا که توانست برای ما مشکلات زیادی درست کند."

 

1620281

 

یکشنبه شب ایتالیا در فینال یورو 2020 به مصاف انگلیس یا دانمارک خواهد رفت.

دوناروما در این باره گفت: "من خرافاتی هستم، در مورد فینال صحبت نمی کنم. می توانیم از فردا در مورد آن صحبت کنیم. امشب ما فقط جشن می گیریم."

دیدگاه‌ها