کد خبر : 1766475 | 16 تیر 1400 ساعت 13:53 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه خنده‌دار در دیدار نیمه نهایی یورو؛

گارد ورزشگاه، بونوچی را با جیمی جامپ اشتباه گرفت!

پس از پیروزی شب گذشته ایتالیا برابر اسپانیا، یکی از نگهبانان ورزشگاه لئوناردو بونوچی، ستاره ایتالیا، را با یک هوادار اشتباه گرفت و لحظه خنده‌داری را رقم زد.

گارد ورزشگاه، بونوچی را با جیمی جامپ اشتباه گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ایتالیا موفق شد در دیدار نیمه نهایی یورو 2020 در ضربات پنالتی ایتالیا را شکست داده و به فینال این رقابت ها صعود کند. آتزوری و لاروخا در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 رضایت دادند و دو وقت اضافه هم بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف فینالیست این دوره را مشخص کنند.

شاگردان روبرتو مانچینی توانستند 4-2 در ضربات پنالتی برابر اسپانیا پیروز شوند تا لاجوردی‌پوشان سرمست از این پیروزی جشنی باشکوه را در ومبلی لندن و در کنار هوادارانشان برپا کنند.

 

1620427

 

بسیاری از بازیکنان ایتالیا به سمت سکوهای ردیف پایین رفتند تا این لحظه خاص را در استادیوم ملی انگلیس با تماشاگران ایتالیایی که به این کشور سفر کرده بودند، به اشتراک بگذارند. بونوچی نیز درست در وسط این ماجرا با رفتن به سمت سکوهای لاجوردی‌پوش ومبلی  بر شور و اشتیاق تماشاگران افزود.

 

اما پس از آنکه بونوچی خواست به زمین برگردد از برخورد یکی از افراد مسئول حفظ نظم در ورزشگاه بسیار متعجب شد؛ این گارد ورزشگاه ومبلی که تصور می کرد بونوچی طرفداری است که می خواهد وارد زمین شود، دست این بازیکن را سفت چسبیده بود و قصد داشت او را به سکوها برگرداند!

 

1620431

 

1620432

 

این تصویر که در شبکه های اجتماعی نیز بسیار با استقبال رو به رو شد، می تواند یکی از بهترین و خنده دار ترین لحظات یورو تاکنون باشد. مخصوصا حالت صورت بونوچی در این صحنه بسیار خنده دار است.

 

1620428

 

"وقتی نگهبان فکر کرد بونوچی یک طرفدار است که می خواهد به زمین بیاید."

 

1620433

 

"یکی از نگهبانان پس از شادی این بازیکن نزدیک به سکو، لئوناردو بونوچی را با هواداری که قصد ورود به زمین را دارد اشتباه گرفت"

 

1620429

 

"آن لحظه ای که یک نگهبان فکر کرد لئوناردو بونوچی هواداری است که می خواهد وارد زمین شود."

 

بونوچی پس از این مسابقه گفت: "این سخت ترین مسابقه ای بود که من به عمرم در آن بازی کردم. به اسپانیا برای عملکردی که از خود نشان داد تبریک می گویم، اما یک بار دیگر این ایتالیا قلب، عزم راسخ و توانایی عبور از لحظات سخت را نشان داد و لاتاری پنالتی ها به سود ما به پایان رسید.

پیروزی که برای آن حسابی زحمت بکشی و به دردسر بیافتی، همیشه از همه لذتبخش تر است.

حالا فقط یک سانتیمتر دیگر مانده است. فقط یک سانتیمتر... کاری که ما انجام می دهیم باورنکردنی است. ما نباید احساس سیراب شدن بکنیم. پنج روز دیگر ما در فینال هستیم و ما به همین  عطش و روحیه فداکاری نیاز داریم تا این جام را پس از سالها به خانه ببریم. "

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها