کد خبر : 1766484 | 16 تیر 1400 ساعت 14:17 | 33.2K بازدید | 4 دیدگاه

تقدیر ویژه مسی از دستکش‌های چسبناک

بدون شک امیلیانو مارتینز سنگربان آستون ویلا، مرد شماره یک آلبی سلسته در دیدار برابر کلمبیا و رساندن این تیم به بازی فینال بود.

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمه ریکا نیز برگزار شد و در نهایت آرژانتین موفق شد با برتری در ضربات پنالتی، از سد کلمبیا عبور کند و با راهیابی به دیدار فینال، حریف یاران نیمار شود تا دیداری که علاقه مندان به فوتبال در انتظارش بودند، یعنی برزیل و آرژانتین چند روز دیگر برگزار شود.


این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک – یک به پایان رسید و مطابق با قوانین کوپا آمه ریکا، دو تیم مستقیما راهی ضربات پنالتی شدند تا حریف برزیل در بازی پایانی مشخص شود که در این رقابت دیدنی، سنگربان آلبی سلسته مرد اول میدان بود.
امیلیانو مارتینز گلر 28 ساله آستون ویلا که فصل بسیار موفقی را در لیگ جزیره پشت سر گذاشت و در این تیم نه چندان پر مهره موفق به ثبت 16 کلین شیت شده بود، در ضربات پنالتی ناجی تیم لیونل اسکالونی شد و با مهار سه ضربه پنالتی، بهترین بازیکن تیمش بود.


مارتینز در نبرد حساس و مرگبار ضربات پنالتی، سه بار موفق شد ضربات بازیکنان کلمبیا را مهار کند. او پس از اینکه جهت ضربه پنالتی کوادرادو را تشخیص داد ولی مغلوب او شد، دومین ضربه پنالتی حریف که توسط داوینسون سانچز زده شد را به زیبایی مهار کرد.


مارتینز در ادامه ضربه یری مینا را نیز گرفت و با مهار چهارمین پنالتی کلمبیا که توسط ادوین کاردونا زده شد، باعث صعود تیمش به دیدار فینال شد. درخشش خیره کننده سنگربان آلبی سلسته، باعث شادی حیرت انگیز و تشکر ویژه سایر هم تیمی هایش، بخصوص مسی از او شد.

 

 

1620465

 

1620464

 

1620462

 

1620463


کاپیتان آرژانتین که زمینه ساز گل نخست تیمش بود، در پایان بازی و پس از درخشش مارتینز، او را به گرمی در آغوش گرفت و بابت مهار 3 ضربه از 4 پنالتی کلمبیا، از او تشکر کرد. کلمبیا و آرژانتین که همواره رقابت سختی با هم دارند، دیدار حساس آنها در بازی ما قبل فینال با درخشش مارتینز همراه شد و پیروزی در این دیدار حیثیتی، باعث احساساتی شدن لیونل مسی گردید و فوق ستاره بارسلونا اینگونه از هم تیمی اش تقدیر کرد.


آرژانتین با این پیروزی، حریف برزیل در بازی پایانی شد. دیداری که قرار است روز یکشنبه هفته آینده در استادیوم ماراکانا در شهر ریو دوژانیرو برزیل برگزار شود. یاران مسی امید زیادی دارند تا پس از سالها، کاپ قهرمانی را به خانه ببرند. آلبی سلسته از سال 1993 تاکنون در رسیدن به عنوان قهرمانی قاره ناکام بوده و مسی نیز امیدوار است نخستین جام خود با پیراهن آرژانتین را بالای سر ببرد.

 

دیدگاه‌ها