کد خبر : 1766495 | 16 تیر 1400 ساعت 14:49 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

السد و الدحیل بدون 19 ملی پوش در لیگ قهرمانان!

بازیکنان تیم ملی قطر باید از تاریخ اول آوریل تا پایان جام جهانی در اردوی تیم ملی حاضر شوند، در نتیجه السد و الدحیل باید بدون 19 ملی پوش خود در لیگ قهرمانان 2022 حاضر شوند.

السد و الدحیل بدون 19 ملی پوش در لیگ قهرمانان!

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم مدنظر خود برای برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2022 در فصل بعد را اعلام کرد که برنامه اعلام شده، بیش از همه به ضرر تیم های قطری از جمله السد و الدحیل است که باید بدون 19 ملی پوش خود در این رقابت ها حاضر شوند.


روزنامه الرایة قطر در این خصوص نوشت برنامه جدید اعلام شده توسط AFC با استراتژی جدید لیگ ستارگان مغایرت دارد. چرا که رقابت های لیگ و جام حذفی تا تاریخ اول آوریل 2022 به پایان می رسند و پس از آن بازیکنان تیم ملی قطر از کلیه دیدارهای محلی و بین المللی با باشگاه های خود محروم خواهند بود و علت این امر نیز، شرکت ملی پوشان در برنامه آماده سازی جام جهانی 2022 خواهد بود که این مسئله از قبل با باشگاه ها هماهنگ شده و آنها از این امر مطلع هستند.


الرایة در ادامه نوشته است این دشواری برای السد و الدحیل بسیار بیشتر از الریان و الغرافه خواهد بود. اگر به لیست تیم ملی برای شرکت در تورنمنت جام طلایی که چند روز دیگر آغاز می شود نگاه کنیم، از 23 بازیکن دعوت شده فقط 12 بازیکن از تیم السد به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که این معادل نصف لیست ملی پوشان است.


دوازده بازیکن السد که در تیم ملی قطر حضور دارند، عبارتند از: سعد الشیب، مشعل برشم، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، احمد سهیل، مصعب خضر، خوخی بوعلام، محمد واعد، یوسف عبدالرزاق، اکرم عفیف و حسن الهیدوس.


همچنین 7 بازیکن از الدحیل به نام های: بسام الراوی، عاصم مادیبو، کریم بوضیاف، اسماعیل محمد، عبدالله الاحرق، المعز علی و محمد مونتاری در تیم ملی حضور دارند. این لیست در دو نماینده دیگر قطر کمتر است. سه بازیکن به نام های: یوسف حسن، همام الامین و احمد علاء و یک بازیکن از الریان به نام عبدالعزیز حاتم جزو لیست تیم ملی قطر هستند.


دو تیم الریان و الغرافه باید ابتدا در مرحله پلی آف حاضر شوند و در صورت پیروزی، راهی مرحله گروهی می شوند اما ضرر و زیان این دو تیم هرگز به اندازه السد و الدحیل نخواهد بود.
فدراسیون فوتبال قطر و سازمان لیگ این کشور، تمام تمرکز خود را روی تیم ملی معطوف کرده است و بدیهی است که دو تیم پرقدرت السد و الدحیل در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا با ترکیبی ناقص و متشکل از بازیکنان ذخیره خود پای به این مسابقات خواهند گذاشت و مشخصا این دو تیم نمی توانند برای فصل بعد جزو مدعیان قهرمانی باشند.

دیدگاه‌ها