کد خبر : 1766496 | 16 تیر 1400 ساعت 14:50 | 270.8K بازدید | 40 دیدگاه

اسپانیا اینجا بازی را باخت

کیه‌لینی و تحقیر آلبا؛ او برای کاپیتانی کوچک بود(عکس)

جای خالی سرخیو راموس به عنوان کاپیتان اسپانیا شب گذشته بیش از همیشه احساس شد. وقتی جورجو کیه لینی با کوله باری از تجربه، روی اعصاب جوردی آلبا رفت و او را تحقیر کرد.

کیه‌لینی و تحقیر آلبا؛ او برای کاپیتانی کوچک بود(عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایتالیا شب گذشته پس از تساوی یک بر یک مقابل اسپانیا در 120 دقیقه، موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 شکست داده و راهی دیدار فینال شود. جورجو کیه لینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا در کنار زوج خود بونوچی، شب کم اشتباهی را در خط دفاعی پشت سر گذاشت و یکی از بهترین های تیمش بود.

 

 

1620492

 

 

کیه لینی در بازی قبل مقابل بلژیک هم یک حرکت جالب و بانمک انجام داده بود؛ بعد از برخورد شوت سنگین دی بروین به سر کاپیتان ایتالیا، بلافاصله دوربین ها کیه لینی را نشان دادند که پس از این حرکت شجاعانه، در حالی که به سمت دی بروین لبخند می زد، خوش و بشی هم با او و بازیکنان اطرافش که در ابتدا با نگرانی به سمت کاپیتان خود دویده بودند انجام داد. لبخند گل و گشاد کیه‌لینی در این صحنه حتی خود دی بروین را هم به خنده انداخت.

 

 

1620493

 

 

او دیشب هم با یک رفتار جالب و خاص بار دیگر سوژه رسانه ها شد. آرامش، اعتماد به نفس و البته شوخ طبعی جورجو کیه لینی در لحظات پر التهاب پیش از پنالتی قابل توجه بود؛ او در حین مراسم سکه برای ضربات پنالتی، برخورد بسیار جالبی با جوردی آلبا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا داشت.


حرکات کیه لینی با خشم اسپانیایی ها روبرو شده و البته برخی از کارشناسان اسپانیایی هم معتقدند که ایتالیا قبل از شروع پنالتی ها روی همین حرکات تحقیرآمیز کیه لینی بود که برنده بازی شد.

 

 

1620491

 

 

اما اصل ماجرای کل کل و شوخی کیه لینی با جوردی آلبا کاپیتان اسپانیا چه بود؟

قبل از شروع ضیافت پنالتی ها طبق قانون، داور بازی با شیر و خط دروازه ای که باید  پنالتی زده شود را بدون اینکه از کاپیتان ها بخواهد انتخاب می کند. فلیکس بریش داور مسابقه هم این کار را انجام داد ولی آلبای بی تجربه که سابقه کاپیتانی در چنین سطحی از فوتبال را ندارد، تصور می کرد که او برنده شیر و خط شده و دروازه نزدیک به هواداران اسپانیا را باید انتخاب کند اما کیه لینی متوجه این اشتباه شد و چندین بار با صدای بلند و به شوخی گفت:« دروغگو»

آلبا که متوجه اشتباه بچه گانه خود شده بود، سعی در حفظ روحیه خود داشت ولی حرکات کیه لینی ادامه داشت و به نظر می رسید آلبا تمرکز خود را از دست داده است. در شیر و خط برای تعیین اینکه چه تیمی ضربه اول را بزند، کیه لینی بود که برنده شد و به این ترتیب ایتالیا اولین ضربه را زد.

 

 

1620223

 

 

بعد از پایان مراسم سکه، کیه لینی ضمن دست دادن با آلبا، او را محکم در آغوش گرفت و چند بار نیز گونه های او را کشید اما کاپیتان اسپانیایی ها مشخص بود که تمرکز ندارد و عصبی است. او چندان تمایلی به چنین رفتارهایی نداشت!

 

در اسپانیا معتقدند که اگر سرخیو راموس و حتی سرخیو بوسکتس در مراسم سکه مقابل کیه لینی قرار می گرفتند، کاپیتان آتزوری شهامت چنان حرکات تحقیرآمیزی را نداشت. اینجا آغاز پایان لاروخا در یورو 2020 بود.

دیدگاه‌ها