کد خبر : 1766518 | 16 تیر 1400 ساعت 16:38 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: این بهترین تیم ایتالیا نبود

ژوزه مورینیو معتقد است تیم ملی ایتالیا مانند گذشته تبدیل به تیمی صبور و دفاعی شده است.

مورینیو: این بهترین تیم ایتالیا نبود

به گزارش "ورزش سه"، دیشب شاگردان روبرتو مانچینی در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 در در ضربات پنالتی تیم ملی اسپانیا را مغلوب کرده و راهی فینال این رقابت ها شدند. ژوزه مورینیو شرایط اسپانیا را تلخ و ناراحت کننده توصیف کرده و البته مدعی شد ایتالیا در دیدارهای گذشته خود بهتر از مسابقه دیشب ظاهر شده بود.

 

ژوزه مورینیو گفت: "همیشه شرایط برای تیمی که در پنالتی شکست می خورد ناراحت کننده بوده، اما این واقعیت فوتبال است. ایتالیا به شیوه بهتری با فشار جریان مسابقه روبرو شدند و تیمی که برنده می شود سزاوار پیروزی است، اما این یک مسابقه بزرگ فوتبال بود.

 

1620338

 

من احساس می کنم ایتالیا مانند سالهای گذشته تیمی محکم، صبور، دفاعی و همیشه فشرده بود. اما ایتالیا بسیار بهتر از این بازی کرده بود و این بهترین نسخه آتزوری بود. تا دیروز ایتالیا بهترین تیم یورو یا یکی از بهترین ها بود. سبک بازی خوب آنها با خلاقیت هافبک ها و مثلث مارکو وراتی، نیکو بارلا و جورجینیو فوق العاده بوده و آنها تا دیروز واقعا خوب بودند.

 

البته اسپانیا نیز واقعا خوب بازی کرد، اما من ناامید شدم که آنها در وقت های اضافی رویکرد متفاوتی نداشتند، زیرا با ایجاد تغییرات زیاد در وقت های اضافی می شد شرایط را به سود خود تغییر داد. شاید آداما ترائوره ​​می توانست در 10 الی 15 دقیقه بازی برای حریف دردسر ایجاد کند. زیرا جورجیو کیلینی خیلی خسته شده بود. در نهایت ضربات پنالتی یک هنر است و شما برای انجام این مسئولیت بزرگ باید از کیفیت و قدرت کنترل احساسات خود برخوردار باشید."

دیدگاه‌ها