کد خبر : 1766521 | 16 تیر 1400 ساعت 17:10 | 83.1K بازدید | 5 دیدگاه

امی مارتینز اینگونه ستاره شد؛

جنگ اعصاب ناجی آرژانتین روی مخ کلمبیا (عکس)

امی مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین جنگ لفظی بزرگی در ضربات پنالتی برابر کلمبیا به راه انداخته است.

جنگ اعصاب ناجی آرژانتین روی مخ کلمبیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز و در دیداری حساس در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر کلمبیا شد تا حریف تیم ملی برزیل در دیدار پایانی رقابت های کوپا آمه ریکا بشود. نبرد دو تیم در اوقات قانونی با تساوی 1-1 تمام شد و در نهایت این آلبی سلسته بود که در ضربات پنالتی بر حریف خود فائق آمده و بلیت دیدار نهایی را برای خود رزرو کرد.

 

اما بی تردید مرد اول تیم ملی آرژانتین در مسیر صعود به فینال را باید امی مارتینز نامید. دروازه بان آلبی سلسته با مهار سه پنالتی عملکرد فوق العاده ای در این مرحله داشته و نقش زیادی در موفقیت بزرگ تیم ملی کشورش ایفا کرد. اما تصاویری منتشر شده که نشان می دهد امی مارتینز در ضربات پنالتی و پیش از ضربه زدن بازیکنان حریف تلاش در وارد کردن استرس به آنها داشته و به نظر می رسد در این امر نیز کاملا موفق بوده است.

 

1620558

 

امی مارتینز خطاب به یری مینا، مدافع تیم ملی کلمبیا می گوید: "تو داری می خندی اما مشخص است استرس داری. مضطرب هستی مضطرب هستی، وانمود نکن که این مسئله را حس نمی کنی. من از قبل نسبت به تو شناخت دارم. حالا می بینی که می دانم ضربه ات را به کدام سمت می زنی و این ضربه را مهار خواهم کرد."

 

1620554

 

1620556

 

پنالتی بعدی نوبت بورخا است. امی مارتینز مانند ضربه قبلی روی اعصاب پنالتی زن بعدی کلمبیا راه می رود؛ "دیدم که داشتی چیزهای عجیب و بی ربطی در بین نیمه می گفتی. کجا می ری برادر، من تو رو می شناسم. به چهره من نگاه کن (چند بار این جمله را تکرار می کند)"

 

1620553

 

1620555

 

1620557

 

اما این ضربه تبدیل به گل می شود و بورخا با عصبانیت توپ را دوباره به تور دروازه کوبیده و شادی تحقیر کننده ای در مقابل مارتینز انجام می دهد. در نهایت کلمبیا با از دست دادن سه پنالتی عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و این امی مارتینز بود که با درخشش خود زمینه ساز صعود آرژانتین به دیدار نهایی شد.

دیدگاه‌ها