کد خبر : 1766534 | 16 تیر 1400 ساعت 18:42 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانیا کم بود، ایتالیایی‌ها هم به موراتا حمله کردند! (عکس)

همسر آلوارو موراتا پس از گلزنی این مهاجم مقابل ایتالیا، از سوی برخی از هواداران ایتالیایی مورد توهین و تهدید قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا تورنمنت عجیب و پرفراز و نشیبی را سپری کرد. او که بعد از بازی اول مقابل سوئد از حمله هواداران اسپانیایی به او و خانواده اش خبر داده بود، این بار شاهد رخ دادن این اتفاق از سوی هواداران تیم ملی ایتالیا بود. موراتا که در حال حاضر برای یوونتوس بازی می کند، در نیمه دوم و بعد از ورود به میدان موفق به باز کردن دروازه جیجی دوناروما و زدن گل تساوی شد. البته خود موراتا در ضربات پنالتی ناکام مانده و به نوعی مقدمات حذف تیمش را نیز فراهم کرد.

 

1620538

 

اما همسر این بازیکن 27 ساله برخی پیام های توهین آمیز بعد از گلزنی موراتا مقابل ایتالیا را منتشر کرده است. برخی از کاربران آرزوی سرطان و مرگ برای موراتا و فرزندانش داشته و برخی دیگر به همسر ایتالیایی مهاجم سابق رئال و اتلتیکو مادرید توهین کردند. یکی از آنها نوشت اگر همسر موراتا گل او را در شبکه های اجتماعی منتشر کند، او را به آتش خواهد کشید. موراتا و آلیس کمپلو در سال 2017 در ونیز ازدواج کرده و دارای سه فرزند هستند.

 

کمپلو در صفحه خود نوشت: "من حتی دیگر به خاطر این حملات ناراحت نمی شوم. من فکر نمی کنم این مسئله ایتالیایی ها باشد، اما این موضوعی به خاطر نادانی است. اگر این اتفاقات برای شخص ضعیف تری می افتاد برایش مشکل ساز می شد. فراموش نکنیم که فوتبال ورزشی است که باید مردم را متحد کند و نباید از آن برای تخلیه ناراحتی ها استفاده شود. امیدوارم در آینده بتوان اقداماتی علیه این افراد انجام داد، زیرا این رفتارها غیرقابل قبول است."

 

1620582

دیدگاه‌ها