کد خبر : 1766556 | 16 تیر 1400 ساعت 20:54 | 32.8K بازدید | 1 دیدگاه

دختر گریانی آلمان به یونیسف کمک کرد

خانواده دختر گریان آلمان پاسخ رفتار زیبای هواداران انگلیسی را با رفتاری شگفت انگیز و فوق العاده دادند.

دختر گریانی آلمان به یونیسف کمک کرد

به گزارش "ورزش سه"، تمام مبلغ 36 هزار پوندی که در سایت JustGiving برای هوادار جوان و گریان آلمانی هنگام شکست مقابل انگلیس در ومبلی جمع شده، به خیریه اهدا می شود. در اواخر دیدار این دو تیم بود که دوربین چهره دختر نوجوانی را نشان داد که به خاطر باخت آلمان در آغوش پدرش گریه می کرد. با انتشار این تصویر، برخی کاربران در شبکه های اجتماعی به توهین و تمسخر این هوادار پرداخته و واکنش بسیاری را برانگیختند.

 

جوئل هیوز، بازیکن سابق ولز تصمیم گرفت صفحه ای برای جمع آوری کمک های مالی برای این دختر ایجاد کند. هدف اولیه او جمع کردن 500 پوند بود، اما حالا این رقم به 36 هزار پوند رسیده است.

 

1619155

 

در واقع هدف این کمپین این بود که نشان دهد مردم انگلیس اینقدر تندخو و خشن نیستند و قرار بود تمام رقم جمع آوری شده صرف بهبود روش های تربیت این دختر نوجوان شود. در واقع هواداران فوتبال در انگلیس به دنبال دلجویی از این هوادار بودند و حالا خانواده او این رقم را صرف امور خیریه کرده است.

 

در بیانیه این خانواده آمده است: "با توجه به حفظ آرامش فرزندمان نمی خواهیم نامی از ما آورده شود، اما ما می خواهیم از همه به خاطر این حمایت شگفت انگیز از سمت شما تشکر کنیم. دختر ما مایل است این لطف شما در مسیر درستی خرج شود، پس کمک های سخاوتمندانه شما به سازمان یونیسف اهدا خواهد شد."

دیدگاه‌ها