کد خبر : 1766562 | 16 تیر 1400 ساعت 21:18 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی جدید سوریه معرفی شد

با اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، نزار محروس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال سوریه اعلام شد.

سرمربی جدید سوریه معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه نبیل معلول از سرمربیگری تیم ملی فوتبال سوریه استعفا داد، فدراسیون فوتبال سوریه به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای این مربی بود و پس از برگزاری جلسات متعدد در نتیجه نزار محروس به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.


فدراسیون فوتبال سوریه در بیانیه رسمی که امروز چهارشنبه منتشر شد، اعلام کرد: پس از جلسه هیئت مدیره اتحادیه فوتبال سوریه، سه روز پیش و پس از مطالعه و بحث در مورد اسامی پیشنهاد شده توسط بخش فنی، کمیته مربیان و کمیته تیم های ملی و پس از برقراری ارتباط با اسامی پیشنهادی، تصمیم گرفته شد که نزار مرحوس به عنوان سرمربی تیم ملی سوریه انتخاب شود.

 

1620625


پیش بینی می شود دستیار کادر فنی و اداری سرمربی تیم ملی سوریه در پایان هفته آینده اعلام شود. محروس پیش از این چندین تیم سوری و عربی را آموزش داده و نتایج خوبی کسب کرده است و کار بسیار دشواری در انتظار او است، زیرا او در سومین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر هدایت تیم سوریه را بر عهده خواهد داشت.


تیم ملی سوریه در گروه نخست با تیم های ایران، کره جنوبی، امارات، عراق و لبنان همگروه است. تیم ملی ایران باید در نخستین بازی خود به مصاف سوریه برود.

دیدگاه‌ها