کد خبر : 1766667 | 17 تیر 1400 ساعت 14:47 | 40.2K بازدید | 9 دیدگاه

امیل هویبرگ:

ما به افتضاح داوری باختیم نه انگلیس

ستاره تیم ملی دانمارک معتقد است حق شان در بازی با انگلیس خورده شده است.

ما به افتضاح داوری باختیم نه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، رویاپردازی های تیم ملی دانمارک در یورو 2020 به اتمام رسید. دیشب در ومبلی انگلیس توانست 2-1 بر دانمارک پیروز شده و راهی فینال رقابت ها شود.

 

 

1620669

 

 

در این بازی ابتدا دانمارک بود که پیش افتاد ولی انگلیس روی گل به خودی سیمون کیائر توانست حساب کار را برابر کند. دقیقه 104 بازی و در وقت اضافه اول، انگلیس روی یک پنالتی مشکوک توانست گل دوم را بزند. رحیم استرلینگ در محوطه جریمه دانمارک سرنگون شد و داور هلندی در سوت خود به نشانه پنالتی دمید. ضربه هری کین را ابتدا گلر مهار کرد ولی او روی ریباند توانست کار را تمام کند.

در پایان بازی دانمارکی ها به شدت از پنالتی اعلام شده به ضررشان گلایه داشتند.

 

 

1620807

 

 

امیل هویبرگ بازیکن تاتنهامی تیم ملی دانمارک به خبرنگاران گفت:« حقیقتا تصمیم داور افتضاح بود و من نمی دانم چه باید بگویم. الان حرف زدن دشوار است ولی به این تیم افتخار می کنم. بازی در این تیم و مبارزه تا آخرین ثانیه برایم افتخاری بزرگ بود. ما به داوری باختیم.»

 

سیمون کیائر نیز گفت:« تورنمنتی فوق العاده را پشت سر گذاشتیم ولی افسوس که پایان کار ما اینچنین بود. فوتبال همین است و گاهی یک تصمیم همه چیز را تغییر می دهد. حمایت مردم را همواره با خود داشتیم و فراتر از حد انتظارات مان جلو رفتیم.»

 

دیدگاه‌ها