کد خبر : 1766727 | 17 تیر 1400 ساعت 20:56 | 34.9K بازدید | 15 دیدگاه

در پی تخلفات متعدد هواداران انگلیس؛

تحقیق یوفا درباره لیزر انداختن هواداران انگلیس

یوفا قرار است درباره چند پیشامدی که در مسابقه نیمه نهایی یورو 2020 بین انگلیس و دانمارک رخ داد، تحقیق کند.

تحقیق یوفا درباره لیزر انداختن هواداران انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، یوفا تأیید کرده است که در پی پیروزی انگلیس در نیمه نهایی یورو 2020 مقابل دانمارک، به دلیل استفاده یکی از هواداران این تیم از لیزر و ایجاد مزاحمت برای دروازه بان دانمارک، پرونده ای انضباطی علیه انگلیس باز کرده است.

همچنین هو شدن سرود ملی دانمارک از سوی عده ای از هواداران انگلیس پیش از آغاز این بازی و آتشبازی در ورزشگاه پس از پیروزی 2-1 انگلیس برابر دانمارک در وقت های اضافی، از دیگر مواردی است که درباره آنها تحقیق خواهد شد.

گرت ساوت گیت و شاگردانش پس از پیروزی برابر دانمارک حالا باید یکشنبه شب در فینال این رقابت ها در ومبلی لندن برابر تیم ملی ایتالیا صف آرایی کنند، اما در عین حال منتظر هستند تا ببینند یوفا چه تصمیمی برای مجازات آنها خواهد گرفت، البته اگر در نهایت تصمیمی در این زمینه اتخاذ شود.

 

1620897

 

در بازی شب گذشته دانمارک موفق شد با گل بسیار زیبای میکل دامسگارد روی یک ضربه ایستگاهی از انگلیس جلو بیافتد اما گل به خودی سیمون کیائر کار را برای دو تیم به تساوی کشاند.

پس از پایان بازی با نتیجه 1-1 در 90 دقیقه، هری کین موفق شد در وقت های اضافی برای انگلیس گلزنی کند و به این ترتیب سه شیرها راهی فینال یورو شدند. هری کین پشت ضربه پنالتی که رحیم استرلینگ گرفته بود ایستاد و با وجودی که کسپر اشمایکل ابتدا موفق شد ضربه کاپیتان انگلیس را دفع کند، اما کین در ریباند توپ را به تور دروازه دانمارک دوخت.

 

1620900

 

مسئولان مسابقه قبل از شروع وقت های اضافی برای گفتگو دور هم جمع شدند و به نظر می رسید که داور دنی ماکلی به دیگر مسئولان بازی گفته است که از لیزر در بین جمعیت حاضر در ورزشگاه استفاده می شود.


دوربین های تلویزیونی نیز در حالی که کسپر اشمایکل آماده رویارویی با پنالتی هری کین می شد، نور لیزری را که بر روی صورت دروازه بان دانمارکی تابانده شده بود، ثبت کردند.

با وجود لیزری که به چشم اشمایکل انداخته بودند اما دروازه بان دانمارک موفق به دفع ضربه پنالتی کین شد، هر چند کین در ریباند موفق شد همان توپ را گل کند.

 

1620896

 

هیئت حاکمه فوتبال اروپا در حال تحقیق و بررسی در مورد این اتفاق به همراه تعدادی اتهام دیگر است.

 

در بیانیه یوفا آمده است: "مراحل انضباطی پس از بازی یورو 2020 در مرحله نیمه نهایی بین انگلیس و دانمارک که در 7 ژوئیه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد، آغاز شده است.

 

1620895


اتهامات علیه انگلیس عبارتند از: استفاده از نشانگر لیزر توسط طرفداران این تیم. ایجاد مزاحمت طرفداران این تیم هنگام پخش سرود ملی. آتش بازی توسط طرفداران این تیم.

به این پرونده توسط مرجع کنترل، اخلاق و انضباط یوفا (CEDB)  رسیدگی خواهد شد."

دیدگاه‌ها