کد خبر : 1766728 | 17 تیر 1400 ساعت 21:31 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

برباتوف:

کین می‌تواند به منتقدانش بگوید دهان‌شان را ببندند!

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که هری کین با عملکرد خود در یورو 2020 پاسخ خوبی به منتقدان داده است.

کین می‌تواند به منتقدانش بگوید دهان‌شان را ببندند!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین با درخشش در بازی نیمه نهایی یورو 2020 به تیم ملی انگلیس کمک کرد تا ضمن شکست دانمارک به فینال این رقابت ها برسد.

دیمیتار برباتوف معتقد است که عملکرد هری کین در یورو 2020 به این معناست که او می‌تواند به منتقدانش بگوید دهان‌شان را ببندند. برباتوف همچنین درباره پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد، نیز صحبت کرد و خواستار آن شد که فرم خوب خود در تیم ملی فرانسه را با پیراهن منچستریونایتد نیز تکرار کند.

 

1620897

 

هری کین، کاپیتان انگلیس، شب گذشته چهارمین گل خود در این تورنمنت را در پیروزی 2-1 سه شیرها برابر دانمارک در دیدار نیمه نهایی یورو 2020 به ثمر رساند و صعود این تیم به فینال روز یکشنبه برابر ایتالیا را قطعی کرد.

برباتوف از عملکرد این بازیکن 27 ساله در یورو تحت تاثیر قرار گرفته است و معتقد است که او ثابت کرده که منتقدانش اشتباه می کنند.

 

برباتوف درباره عملکرد کین در یورو 2020 گفت: "کین در مرحله حذفی فوق العاده بوده است. از او در مرحله گروهی انتقاداتی شد اما کین می تواند به منتقدانش بگوید که دهانشان را ببندند.

حتی بازیکنان بزرگ هم فراز و نشیب دارند. کین حتی وقتی گل نمی زند کارهای زیادی برای تیم انجام می داد. او اکنون پایش به گل نیز باز شده است.

روی پنالتی مقابل دانمارک فشارها روی او بسیار زیاد بود. نمی توانید تصور کنید که زدن پنالتی وقتی که امیدهای یک ملت بر دوش شماست، چه حسی دارد. حتی اگر نخواهید به این موضوع فکر کنید، به عنوان یک بازیکن می دانید که همه‌چیز و همه‌کس به شما بستگی دارد. پنالتی خوبی نبود اما او کمی شانس آورد.

 

1620900

 

رسیدن به فینال یورو 2020 یک موفقیت بزرگ برای انگلیس است. من احساس می‌کردم که امسال می تواند سال انگلیس باشد. انگلیس کاملاً شایسته حضور در فینال است، اگرچه باید به دانمارک هم برای تلاش زیادی که در نیمه نهایی داشت، تبریک گفت. استعداد و کیفیت در این تیم انگلیس قادر به انجام کار ویژه ای است و من واقعاً خوشحالم که آنها را در فینال می بینم."

 

برباتوف همچنین نصیحتی نیز برای پل پوگبا داشت: "پوگبا در یورو 2020 برای فرانسه فوق العاده به نظر می رسید، حتی با وجودی که تیمش در دور دوم حذف شد.

 

1617288

 

او باید در یونایتد نیز همان بازیکن باشد. به نظر می رسد که در تیم ملی فرانسه آزادی بیشتری دارد و احتمالاً انگیزه بیشتری نیز دارد، اگرچه از همان عدم تمرکز رنج می برد.

اگر پوگبا بتواند جنبه تدافعی بازی خود را بهبود بخشد و توپ را از دست ندهد، می تواند هافبک کاملی باشد. همه ما می دانیم که او این کیفیت و توانایی را دارد. گلی که به سوئیس زد باورنکردنی بود.

برای بعضی از بازیکنان انگیزه داشتن برای تیم ملی آسان تر است. به یاد دارم که در بایرلورکوزن دورانی ناتوان از گلزنی را پشت سر می گذاشتم. در همان زمان من همچنان برای بلغارستان گلزنی می کردم. بنابراین با خودم فکر کردم که اصلا به جهنم پیراهن بلغارستانم را زیر پیراهن لورکوزن می پوشم. این کار در واقع به من کمکی نکرد، اما نکته اینجاست که من حاضر بودم هر چیزی را امتحان کنم تا دوباره بتوانم برای باشگاهم گل بزنم."

دیدگاه‌ها