کد خبر : 1766757 | 18 تیر 1400 ساعت 11:18 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

تراکتور – النصر، در دوحه، دبی یا مسقط

روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از سه پایتخت کشورهای قطر، امارات و یا عمان را برای بازی النصر و تراکتور انتخاب می کند.

تراکتور – النصر، در دوحه، دبی یا مسقط

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش با ارسال نامه ای به دو باشگاه استقلال و النصر اعلام کرده بود که باید یک استادیوم در کشوری بی طرف را برای دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی انتخاب کنند، اما تیم عربستانی با خودداری از این کار، مدعی بود که آنها باید در ریاض و در استادیوم خانگی میزبان تراکتور باشند.


روزنامه الاقتصادیة عربستان در این خصوص نوشته است که یک منبع ویژه به این روزنامه اعلام کرده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ مجازات اداری اعم از محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا علیه باشگاه النصر نخواهد گرفت تنها ممکن است این باشگاه سعودی مبلغ 10 هزار دلار جریمه شود.


الاقتصادیة اعلام کرد که باشگاه استقلال استادیوم زعبیل دوبی، ورزشگاه اختصاصی الوصل امارات را به عنوان زمین بی طرف برای دیدار با الهلال انتخاب کرده است و دیدار النصر و تراکتور در یکی از پایتخت های کشورهای قطر، امارات یا عمان برگزار می شود.


پس از اینکه النصر از انتخاب زمین بی طرف خودداری کرد، حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا یک ورزشگاه را برای دیدار این تیم عربستانی با تراکتور انتخاب می کند که روزنامه الاقتصادیة مدعی شد که شانس دوحه برای برگزاری این بازی، بیشتر از دبی و مسقط است.


استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز 22 شهریور به مصاف هم می روند. تراکتور نیز در 23 شهریور به مصاف النصر می رود. پرسپولیس نیز در همین روز در تاجیکستان به مصاف استقلال دوشنبه می رود.

دیدگاه‌ها