کد خبر : 1766778 | 18 تیر 1400 ساعت 13:06 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

فابیو کاپلو:

ایتالیا بهترین دروازه‌بان را دارد، انگلیس بهترین مهاجم!

فابیو کاپلو، مربی باتجربه ایتالیایی، معتقد است که جی‌جی دوناروما، دروازه‌بان آتزوری، بهترین دروازه‌بان جهان است و هری کین، مهاجم انگلیس، بهترین مهاجم اروپا.

ایتالیا بهترین دروازه‌بان را دارد، انگلیس بهترین مهاجم!

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در دیدار فینال یورو 2020 یکشنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف انگلیس خواهد رفت. در آستانه این دیدار فابیو کاپلو، که یکی از پر افتخارترین مربیان جهان است و تجربه هدایت تیم ملی انگلیس را نیز در کارنامه دارد، در مصاحبه ای گفته که به نظر او جی جی دوناروما بهترین دروزاه بان جهان است اما به آتزوری هشدار داده که هری کین، مهاجم انگلیس، در حال حاضر تنها مهاجم نوک کلاسیک اروپاست.

 

کاپلو در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت: "ایتالیا می تواند موفق شود، انگلیس تیم جذابی است اما هنوز یک تیم درجه یک نیست. آنها توانایی و کیفیت زیادی در خط هافبک و در میانه زمین ندارند، اما از نظر جسمانی قدرتمند هستند و بسیار تهاجمی‌اند. و البته آنها هری کین تنها مهاجم نوک اروپا را دارند."

 

1620903

 

سه شیرها در بازی نیمه نهایی خود در یورو 2020 به دو وقت اضافی و یک ضربه پنالتی نیاز داشتند تا بتوانند دانمارک را شکست دهند.

 

کاپلو افزود: "آنها در آن بازی به دلیل پرس دانمارک به دردسر افتادند اما توانستند جاگیری‌های خود را با روند بازی مطابقت دهند."

 

ایتالیا پس از صعود از مرحله گروهی با سه پیروزی، در مرحله حذفی یورو اتریش، بلژیک و اسپانیا را شکست داد.

 

کاپلو اضافه کرد: "اتحاد ایتالیا و تمایل آنها برای کمک به یکدیگر من را تحت تاثیر قرار داده است. هیچ خودبرتربینی و تکبری در این تیم وجود ندارد. روبرتو مانچینی کاری فوق العاده انجام داده است. ایتالیا بهترین دروزاه بان جهان را دارد، انگلیس اما هنوز به این مرحله نرسیده است. می توانید از آنچلوتی درباره پیکفورد بپرسید."

 

1620956

 

کارلو آنچلوتی که در اوایل تابستان امسال به عنوان مربی رئال مادرید برگزیده شد و در اورتون مربی دروازه‌بان تیم ملی انگلیس بود.

 

بسیاری دروازه بان 27 ساله انگلیس را روی گل دانمارک به این تیم در بازی روز چهارشنبه مقصر می دانند، در حالی که دوناروما در هر یک از سه بازی مرحله حذفی ایتالیا سیو های مهمی انجام داده است.

 

کاپلو در پایان گفت: "ایتالیا مجبور شد با سیستم کاتناچیو (دفاع فشرده) مقابل اسپانیا بازی کند، آنها با سرعت بالا و پرس کردن توانستند بر بازی سلطه داشته باشند."

 

دیدگاه‌ها