کد خبر : 1766782 | 18 تیر 1400 ساعت 13:23 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: فقط وزیر و معاونانش به المپیک می روند

68 سهمیه و 66 ورزشکار اعزامی به توکیو!

طبق اعلام سرپرست کاروان ایران، 66 ورزشکار ایرانی راهی المپیک توکیو خواهند شد.

68 سهمیه و 66 ورزشکار اعزامی به توکیو!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله نزدیک به دو هفته تا شروع رسمی المپیک توکیو 2020، پرونده کسب سهمیه برای ورزش ایران بسته شد. با اینکه 68 سهمیه توسط ورزشکاران ایرانی به دست آمده، با بدشانسی های اخیر دو ورزشکار نمی توانند راهی توکیو شوند.


نصراله سجادی در مورد تعداد نفرات کاروان ایران عنوان کرد: تا الان 68 سهمیه کسب کرده‌ایم که دو نفر نمی‌روند و کاروان ایران با 66 ورزشکار اعزام می‌شود. بهمن عسگری یکی از نفراتی است که نمی‌تواند برود. او یکی از شانس‌های کسب مدال بود و هزینه‌های زیادی هم برایش صورت گرفته بود، اما نمی‌تواند در المپیک حضور داشته باشد.


او درباره اعزام نشدن دختر وزنه بردار ایران گفت: ما برای اینکه مطمئن شویم، از فدراسیون پزشکی مشاوره گرفتیم. سه فوق تخصص ارتوپدی پرونده پریسا جهانفکریان را دیدند و در نهایت گفتند که او نمی‌تواند تمرین سنگین کند و وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرد.


سرپرست کاروان ایران همچنین در  مورد تعداد نفراتی که در دهکده ورزشکاران می توانند حضور داشته باشند، گفت: ما ۴۴ نفر می توانیم همزمان در دهکده داشته باشیم  البته ورزشکاران در حال رفت و آمد هستند. از ۲۶ تیر اولین گروه ما می رود و آخرین گروه چهار مرداد اعزام می شود.


سجادی در مورد نفراتی که همراه کاروان می روند، گفت: تنها کسانی که همراه کاروان هستند، وزیر ورزش  و سه نفر از معاونان  وزیر هستند که به نوبت سه هفته می آیند. رییس  و  دبیر کل کمیته ملی المپیک هم که از سوی کمیته بین المللی المپیک دعوت هستند و خارج از این چهارچوب فرد دیگری نیست.

دیدگاه‌ها