کد خبر : 1766786 | 18 تیر 1400 ساعت 13:36 | 77.2K بازدید | 4 دیدگاه

دروازه‌بان دانمارک درباره لیزر به داور خبر داده بود؛

گفتگوی اشمایکل و داور پیش از پنالتی جنجالی

کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان دانمارک، فاش ساخته که در طول بازی نیمه نهایی برابر انگلیس به داور بازی درباره لیزری که تماشاگران انگلیسی به چشم او می انداختند، اطلاع داده است.

گفتگوی اشمایکل و داور پیش از پنالتی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تماشاگران انگلیسی در لحظاتی که کاسپر اشمایکل در وقت اضافی دیدار نیمه نهایی یورو 2020 مقابل ضربه پنالتی هری کین ایستاده بود، با تاباندن نور لیزر به چشمان  دروازه بان دانمارک، برای او ایجاد مزاحمت کردند.

اشمایکل با این وجود موفق شد پنالتی کین را دفع کند هر چند که در ریباند مهاجم انگلیسی توپ را به تور دروازه دوخت و در نهایت انگلیس به لطف همین گل 2-1 پیروز شد و به فینال یورو صعود کرد.

 

1620896

 

دروازه‌بان 34 ساله دانمارک در این باره گفت: "من روی ضربه پنالتی متوجه این موضوع نشدم چرا که پشت سر من و در سمت راست بود، اما در نیمه دوم آن را تجربه کردم.

من به داور گفتم و او هم رفت و به یکی از دیگر مقامات بازی چیزی در این باره گفت."

 

1620918

 

روز پنجشنبه تایید شد که انگلیس قرار است به دلیل این حادثه ناخوشایند متهم و احتمالا جریمه شود و این تنها لکه نامطلوب بر یک تابستان باورنکردنی برای فوتبال این کشور است.

سه شیرها همچنین به دلیل ایجاد "مزاحمت" در هنگام سرود ملی دانمارک و آتش بازی روی سکوها متهم شده اند.

در بیانیه یوفا آمده است: "مراحل انضباطی پس از بازی یورو 2020 در مرحله نیمه نهایی بین انگلیس و دانمارک که در 7 ژوئیه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد، آغاز شده است.

اتهامات علیه انگلیس عبارتند از: استفاده از نشانگر لیزر توسط طرفداران این تیم. ایجاد مزاحمت طرفداران این تیم هنگام پخش سرود ملی. آتش بازی توسط طرفداران این تیم.

به این پرونده توسط مرجع کنترل، اخلاق و انضباط یوفا (CEDB)  رسیدگی خواهد شد."

 

1620962

 

پلیس متروپولیتن شامگاه پنجشنبه گفت که یوفا همچنان در حال رسیدگی به این حادثه است و رسیدگی به این موضوع هنوز مربوط به پلیس نیست.

این در حالی است که وزیر پیشین وزارت کشور انگلیس گفته است که مطلع شده که پلیس در حال بررسی حوادث ان بازی است و این اتفاق را "وحشتناک" توصیف کرده است.

 

بارونس ویلیامز از ترافورد که در مجلس اعیان انگلیس صحبت می کرد گفت: "لرد توماس از گرسفورد در مورد حادثه قلم لیزری صحبت کرد. این یک حادثه وحشتناک بود و من قبلاً در این باره سوال کرده ام. به من گفته شد که پلیس در حال تحقیق درباره آن است."

 

1620961

 

در بازی چهارشنبه شب گذشته دانمارک موفق شد با گل بسیار زیبای میکل دامسگارد روی یک ضربه ایستگاهی از انگلیس جلو بیافتد اما گل به خودی سیمون کیائر کار را برای دو تیم به تساوی کشاند.

پس از پایان بازی با نتیجه 1-1 در 90 دقیقه، هری کین موفق شد در وقت های اضافی برای انگلیس گلزنی کند و به این ترتیب سه شیرها راهی فینال یورو شدند. هری کین پشت ضربه پنالتی که رحیم استرلینگ گرفته بود ایستاد و با وجودی که کاسپر اشمایکل ابتدا موفق شد ضربه کاپیتان انگلیس را دفع کند، اما کین در ریباند توپ را به تور دروازه دانمارک دوخت.

 

گل هری کین برای نخستین بار از سال 1966 به بعد انگلیس را به فینال یک تورنمنت بزرگ فرستاد و این تیم یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران باید در فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا به میدان برود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها