کد خبر : 1766828 | 18 تیر 1400 ساعت 19:07 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

3 امتیازی که برای سایپا و استقلال حیاتی است

فراز- فرهاد؛ جدالی دورتر از رفاقت

تقابل فراز کمالوند و فرهاد مجیدی در شرایطی است که تیم های این دو مربی برای 3 امتیاز بازی فردا دست به هرکاری می‌زنند.

فراز- فرهاد؛ جدالی دورتر از رفاقت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر شنبه سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.


بی تردید این مسابقه زیر سایه تقابل فراز کمالوند و فرهاد مجیدی برگزار می شود. این دو مربی که رفاقت دیرینه‌ای با هم دارند، چند ماه قبل کنار یکدیگر استقلال را هدایت می‌کردند. کمالوند که در تیم های متعددی سابقه مربیگری داشت، همزمان با سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال تصمیم گرفت به یاری دوست قدیمی اش بشتابد . در حالی که زوج کمالوند و مجیدی روزهای خوشی را برای هواداران استقلال رقم زد و منجر به صعود این تیم به دور حذفی لیگ قهرمانان شد، کمالوند به قصد سرمربیگری سایپا و کمک به این تیم برای بقا در لیگ برتر از استقلال جدا شد .


با گذشت چند ماه از آن اتفاق حالا کمالوند و مجیدی که ادعا دارند دوستی شان همچنان پابرجا است فردا رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.


کمالوند در شرایطی سایپا را به مصاف استقلال می‌رسد که برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی فردا دارد. از طرف دیگر استقلال نیز آخرین تلاش هایش را برای نزدیک شدن به سپاهان در رده دوم جدول انجام می‌دهد و بی تردید فرهاد مجیدی و شاگردانش از برد مقابل سایپا به راحتی نمی‌گذرند.


به عبارتی می‌توان گفت رفاقت و دوستی کمالوند و مجیدی در مسابقه فردای استقلال و سایپا هرگز نمود بیرونی ندارد و در مستطیل سبز قطعا هردو مربی هدفی جزو برد نخواهند داشت. به همین خاطر بازی فردا حساسیت زیادی خواهد داشت و باید دید در نهایت کدام تیم با دست پر از زمین مسابقه خارج می‌شود.


گفتنی است؛ دیدار سایپا و استقلال ساعت 19:50 شنبه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها