کد خبر : 1766842 | 18 تیر 1400 ساعت 20:17 | 47.4K بازدید | 13 دیدگاه

در آستانه فینال کوپا آمه‌ریکا؛

اظهارنظر جنجالی رییس جمهوری برزیل علیه آرژانتین

ژایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل، پیشاپیش فینال کوپا آمه‌ریکا 2021 با تمسخر همتای آرژانتینی خود گفت که برزیل 5-0 آرژانتین را شکست خواهد داد.

اظهارنظر جنجالی رییس جمهوری برزیل علیه آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، ژایر بولسونارو اطمینان دارد که سلسائو آرژانتین را 5-0 در فینال کوپا آمه‌ریکا در هم خواهد شکست. برزیل و آرژانتین بامداد روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا در فینال کوپا آمه‌ریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در جلسه ای با حضور چند رهبر آمریکای جنوبی، بولسونارو پیش از فینال بین دو تیم، به آلبرتو فرناندز، همتای آرژانتینی خود طعنه زد.

 

1621050

بولسونارو در مینیرو، شبی که برزیل آرژانتین را شکست داد

 

بولسونارو گفت: "من مخصوصا می خواهم به رییس جمهور آرژانتین بگویم که تنها رقابت بین برزیل و آرژانتین در فینال کوپا در ماراکانا خواهد بود."

در حالی که رییس جمهور برزیل با لبخند به این جمله بولسونارو واکنش نشان داده بود، رییس جمهور برزیل لبخندزنان ادامه داد: "و می خواهم یپشاپیش نتیحه را به شما بگویم. 5-0 برزیل آرژانتین را شکست خواهد داد. فرناندز عزیز می دانی که من همیشه بهترین ها را برای آرژانتین می خواهم."

رییس جمهور برزیل در ادامه این جملات پنج انگشت دست خود را به نشانه پنج گلی که برزیل به آرژانتین خواهد زد نشان داد.

 

1621052

بولسونارو در جشن قهرمانی برزیل در کوپا آمه‌ریکا 2019

 

این دربی آمریکای جنوبی فرصتی برای لیونل مسی خواهد بود تا سرانجام یک قهرمانی بزرگ با آرژانتین به دست آورد. کاپیتان آلبی سلسته با وجود موفقیت های بسیار در سطح باشگاهی با بارسلونا، تاکنون موفق نشده است که تیم ملی کشورش را به یک عنوان قهرمانی برساند.

آرژانتین از سال 2005 سلسائو را شکست نداده و از سال 1993 تاکنون عنوانی کسب نکرده است. علاوه بر این ماراکانا، استادیومی که بازی فینال در آن برگزار می شود، جایی است که آرژانتین فینال جام جهانی 2014 را به آلمان واگذار کرد.

 

دیدگاه‌ها