کد خبر : 1766826 | 18 تیر 1400 ساعت 18:49 | 60.2K بازدید | 14 دیدگاه

ماراکانا با 10 درصد ظرفیت؛

برزیل-آرژانتین؛ فینال کوپا آمه‌ریکا با تماشاگر و مجانی!

مقامات ریودوژانیرو سرانجام تایید کردند که مسابقه فینال کوپا آمه‌ریکا بین برزیل و آرژانتین با حضور تماشاگران در ماراکانا برگزار شود.

برزیل-آرژانتین؛ فینال کوپا آمه‌ریکا با تماشاگر و مجانی!

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام پس از بحث و جدل های بسیار، مقامات استان ریودوژانیروی برزیل اجازه دادند تا فینال کوپا آمه‌ریکا بین برزیل و آرژانتین در بامداد یکشنبه ، با حضور تماشاگران و با حدود 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه 78285 نفری ماراکانا برگزار شود.

دانیل سیولی، سفیر آرژانتین در برزیل، گفت که به تماشاگران آرژانتینی 2200 صندلی اختصاص داده خواهد شد، اما تصریح کرد که این بلیط ها به فروش نخواهند رسید بلکه به طور رایگان در میان شهروندان آرژانتینی که دارای گواهی اقامت در کشور برزیل هستند، توزیع می شوند.

 

1621032

 

وی گفت: "در مجموع حدود 5،500 تماشاگر در این بازی حضور خواهند داشت، زیرا آنطور که من می دانم این استادیوم ظرفیتی 55،000 نفری دارد. ( در کوپا آمه‌ریکا 2019 ماراکانا ظرفیت میزبانی از  60،000 نفر را داشت). آرژانتین مانند برزیل 2200 صندلی خواهد داشت و 1100 صندلی دیگر نیز برای مسائل مربوط به حفظ پروتکل های بهداشتی اختصاص داده شده است.

بسیاری از آرژانتینی ها هستند که می خواهند به این مسابقه بیایند. اما این بلیط ها فقط مختص ساکنان برزیل است. 18 هزار نفر از اتباع آرژانتین در ریودوژانیرو زندگی می کنند، این بلیط ها فقط برای آرژانتینی های ساکن در برزیل است."

 

1621012

 

برای ورود به ورزشگاه ارائه آزمایش آنتی ژن با نتیجه منفی که بیش از 48 ساعت از آن نگذشته باشد ضروری است. در مورد بستگان و دوستان بازیکنان موضوع متفاوت است، آنها باید تست PCR منفی که طی 72 ساعت گذشته انجام شده است را ارائه دهند چرا که صندلی های آنها در همان بخشی است که مقامات حضور دارند. به گفته سفیر آرژانتین روز شنبه در ماراکانا رئیس فیفا جیانی اینفانتینو حضور خواهد داشت اما رئیس جمهور برزیل جائر بولسونارو به ورزشگاه نخواهد آمد.

برخلاف آنچه در ژانویه گذشته در چارچوب فینال مسابقات کوپا لیبرتادورس آمریکا بین پالمیراس و سانتوس اتفاق افتاد، عموم مردم قادر به تجمع و نشستن در یک بخش از ورزشگاه نخواهند بود بلکه در سراسر استادیوم پخش می شوند. همچنین باید بین هر شخص یا خانواده حداقل یک فاصله دو متری وجود داشته  باشد.

دیدگاه‌ها