کد خبر : 1766927 | 19 تیر 1400 ساعت 12:23 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکر: در جام جهانی 2018 هنوز بی تجربه بودیم

کایل واکر، مدافع تیم ملی انگلیس ابراز امیدواری کرد روند پیشرفت این تیم در سال های اخیر متوقف نشود.

واکر: در جام جهانی 2018 هنوز بی تجربه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در این چند سال عملکرد فوق العاده ای داشته و بعد از راهیابی به نیمه نهایی جام جهانی بعد از 28 سال، حالا برای اولین بار در تاریخ به فینال یورو نیز راه یافته است. کایل واکر مدعی شد تیم های بزرگی چون اسپانیا و فرانسه نیز در سال های اخیر چنین روندی را برای کسب موفقیت طی کرده اند.

 

کایل واکر گفت: "در رختکن تیم ملی انگلیس بازیکنان زیادی وجود دارند که کاپیتان باشگاه های خود بوده و در باشگاه های بزرگی این نقش را به عهده دارند. البته نقش من اینجا تغییر کرده، اما می دانید من هنوز هم دوست دارم شوخی کنم. من شب گذشته با چند نفر از بازیکنان مانند کی‌ران تیریپیر و جوردن پیکفورد شوخی کردم. اما در زمین سعی می کنم از تجربیاتی که در طول سالها جمع کرده ام استفاده کنم.

 

1621182

 

از زمان برگزاری جام جهانی 2018، هر یک از ما در طول زندگی حرفه ای خود در رده باشگاهی در بازی های بزرگ حضور داشته ایم. در جام جهانی انگلیس یک تیم هیجان انگیز بود، اما این تیم از بازیکنان جوانی بود که بسیاری از ما هنوز فاتح جام مهمی نشده و در مسابقات حساس حضور پیدا نکرده بودیم. اما روند فعلی حاصل یک برنامه توام با پیشرفت بوده است.

 

به تیم فرانسه هم که نگاه کنید متوجه می شوید آنها بازیکنانی فوق العاده در پست های مهم در اختیار دارند. اما آنها نیز مجبور شدند فرایندی را برای رسیدن به جایگاه مورد نیاز خود طی کنند و من امیدوارم که این روال برای ما نیز تکرار شود. ما ابتدا به نیمه نهایی و حالا به فینال رسیده ایم و این روند نباید متوقف شود. همچنین در فوتبال اسپانیا نیز مدتی طول کشید تا بارسلونا سبک خود را در فوتبال ثابت کند و در ادامه تیم ملی اسپانیا به موفقیت های زیادی دست یافت."

دیدگاه‌ها