کد خبر : 1766993 | 19 تیر 1400 ساعت 16:42 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

رحمانی: بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستم

هافبک تازه لژیونر شده فوتبال ایران با ابراز رضایت از حضور در لیگ تایلند مدعی است که قادر خواهد بود اتفاقات خوبی را در این تیم رقم بزند.

رحمانی: بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستم

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی جدیدترین لژیونر فوتبال ایران است که در این فصل بعد از قطع همکاری با مس کرمان در انتقالی جالب راهی تایلند شد و به تیم نانگ بوآ پیوسته است. او درباره شرایط خود در این تیم می‌گوید: تمرینات خوبی را دنبال کرده‌ایم و از سه هفته دیگر مسابقات آغاز خواهد شد. به نظر تیم قدرتمندی هستیم و البته باید ببینیم شرایط دیگر تیم‌ها به چه شکل خواهد بود.

 

وی ادامه داد: مدیران تیم به دنبال اهداف بزرگی هستند و بر این اساس تیم را تقویت کرده‌اند تا در فصل جدید رقابت‌ها به نتایج خوبی برسند. از حیث امکانات هم واقعا نسبت به شرایط تیم‌های ایرانی وضعیت خیلی بهتر است و آنها فوتبال را با مدیریت مناسب و با ساختار لازم دنبال می‌کنند. با این حال فشار زیادی روی تیم ما قرار ندارد و به دنبال یک رقابت مناسب هستیم تا به نتایج مدنظرمان دست پیدا کنیم.

 

هافبک دفاعی سابق پیکان درباره شرایط تیمش اینطور ادامه می‌دهد: بیشتر اعضای تیم ما را بازیکنان برزیلی تشکیل می‌دهند که یک بازیکن فرانسوی و یک بازیکن کره‌ای هم در کنار ما حضور دارند. همانطور که گفتم تیم باکیفیتی هستیم که برای شروع لیگ کاملا آماده هستیم و بی صبرانه برای آن لحظه شماری می‌کنیم. این اولین تجربه حضورم در فوتبال خارج از ایران است و می‌خواهم به بهترین شکل کار کنم تا شرایط بهتری را در آینده شکل دهم.

 

رحمانی با اعلام اینکه به دنیا آمدن فرزندش انگیزه او را برای موفقیت چند برابر کرده گفت: امروز فرزندم به دنیا آمد و این واقعا بهترین خبری بود که شنیدم. یک انگیزه بزرگتر در خودم احساس می‌کنم و امیدوارم بتوانم با این انگیزه برای دستیابی به هدف بزرگی که به خاطر آن اینجا حضور دارم، تلاش کنم.

دیدگاه‌ها