کد خبر : 1767026 | 19 تیر 1400 ساعت 19:53 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

دینو زوف: شانس انگلیس برای قهرمانی بیشتر است

دینو زوف، دروازه بان بزرگ تاریخ فوتبال ایتالیا امیدوار به ماندن روبرتو مانچینی در رختکن این تیم است.

دینو زوف: شانس انگلیس برای قهرمانی بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دوران ضعیف فوتبال ایتالیا زیر نظر جامپیرو ونتورا و حتی ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2018، روبرتو مانچینی هدایت آتزوری را به عهده گرفته و به سرعت روند بازسازی این تیم را پیگیری کرد. حالا و بعد از گذشت تنها سه سال، ایتالیا با هدایت مانچینی دوباره تبدیل به یکی از قدرت های فوتبال اروپا و حتی جهان شده و به فینال رقابت های یورو 2020 نیز راه یافته است. دینو زوف مدعی شد ایتالیا از کیفیت لازم برای غلبه بر تیم ملی انگلیس در مسابقه نهایی در استادیوم ومبلی برخوردار است.

 

1621300

 

دینو زوف گفت: "روبرتو مانچینی یک سرمربی باتجربه محسوب می شود. او در خارج از ایتالیا و لیگ برتر انگلیس نیز مربیگری کرده و کسب تجربه کرده است. روبرتو مانچینی به خوبی فوتبال را می شناسد و از نظر من به بهترین شکل گروه بازیکنان تیم ملی ایتالیا را مدیریت می کند. من معتقدم تداوم و ثبات فاکتوری بسیار مهم برای کسب موفقیت محسوب می شود و امیدوارم مانچینی در آینده نیز سرمربی تیم ملی ایتالیا باقی بماند.

 

نتیجه دیدار فینال؟ نباید فراموش کرد تیم ملی انگلیس در خانه و در حضور هواداران خود بازی می کند، بنابراین ما می توانیم آنها را بخت اول کسب عنوان قهرمانی خطاب کنیم. اما ما می توانیم تیم ملی انگلیس را شکست دهیم زیرا ضعیف تر از حریف بوده و کاملا بالعکس، از کیفیت، تجربه و شخصیت لازم برای غلبه بر انگلیس برخورداریم."

دیدگاه‌ها